🍁15. BÖLÜM 🍁

313 51 0
                                    

Kanunsuz topraklar kitabım satışa açıldı her yerden alabilirsiniz.
@mczftm_inan._ instagram hesabım

Azur yerde ki ördeği eline alıp yukarıya doğru kaldırdı. Ördeğin boynunda ki şeridi çözüp yüzüğü eline aldı.

"Çimen gözlüm benimle evlenecek misin?"

"Evleneceğim"

Azur yüzüğü parmağına taktığında ikisi de birbirine sarıldılar.

"Evleniyoruzzzzz. Duyan duymayan kalmasın Evleniyoruzzzzz. Seni çok seviyorum çimen gözlüm. Bir daha sakım gitme tamam mı? "

"Adam gibi durursan gitmem Azur bey"

"Sözüm ebedi. Hadi gidelim bizimkilere söyleyelim hemen hazırlıklar başlasın."

"Dur ne bu acele "

"Sen sus 3 sene dile kolay. Bundan sonra asla ayrı durmak yok. Ölene kadar beraberiz"

Azur Asiyenin elinden tutup arabaya doğru götürdü. Asiye kendi arabasına binmek istese de adam gönderip arabayı aldırmıştı.  Azur yol boyunca Asiyenin elini arada öpüyor ve hiç bırakmıyordu.
Yolda ailesini arayıp celali ailesine gelmelerini söyledi.

Diğer tarafta herkes toplanmış Azurun bu telaşını merak ediyordu.

"Acaba bir şey mi oldu? Azurun sesi telaşlıydı?"

"Asiye de açmıyor. Kıza mı bir şey oldu acaba?"

"Töbe de Allah korusun"

"Dayım ve hayam yayamaslık yaptı benje"

Yusufun dediği şey ile ayşe kıkır kıkır gülerken kapıdan içeriye doğru yüksek sesin duyulmasın ile herkes telaşlarak bahçeye gitti.

"Duyan duymayan kalmasın Evleniyoruz"

Kısa bir süre şok yaşadıktan sonra olayı idrak etmeleri ile herkes birbirine sarılarak tebrik ederek sevinçlerini gösterdiler. Her kafadan bir sesin çıkmasıyla solana doğru konuşarak gittiler. Azur ve Asiye sessizde yan yana otururup birbiri ile konuşan iki aile arasında sıkışıp kalmıştı.

"Azur sence iyi Bir fikir mi?"

"Evet"

"Şuraya baksana "

"Ee baktım nolmuş?"

Asiye ya sabır dilerken büyükleri dinlemeye devam ediyordu.

☆☆☆☆☆☆

Yukarıda Ali odada oturmuş ayşenin banyodan çıkmasını bekliyordu.

Ayşe elinde ki teste baktığında ağlıyordu. İkinci kez anne oluyordu. Bunun heyecanı ve korkusu ile duruyordu.

"Ayşe iyi misin? Çık artık. Merak ediyorum. "

Ayşe kapıyı açıp çıktığında Ali karısına bakıp endişe ile yüzünü avuçladı.

"İyi misin noldu? Bir yerin mi ağrıyor."

"Şimdi değil ama 7 ay sonra belki "

"Ney"

"Ali"

"Ney"

"Baba oluyorsun"

"İlaç alırız geç-"

"Ney!"

"Baba oluyorsun"

Ali şok ile karısının karşısında dururken idrak etmeye çalıştı. Baba oluyordu. Ve durumu sindirmeye çalışıyordu.

BERDELDEN GERİYE KALANLAR ( RAFLARDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin