🍁 16. BÖLÜM 🍁

330 37 0
                                    

"Hayaaaa"

Malikene yusufun çığlıkları ile inlerken dört bir yandan akşam isteme ve nişan için hazırlıklar devam ediyordu. O gün konuşmadan sonra hiç vakit kaybetmeden iki ailede de nişan hazırlıkları başlamış sabah da alışveriş için çarşıya inmişlerdi. Hem nişan için elbiseler alınırken hemde Asiyenin çeyizi için eşyaların bir kısmını almışlardı. Diğer kısmı ise nişandan sonra alınacaktı.

Asiye ve Azur heyecanlarının en üst seviyesini yaşarken stres de kendini gösteriyordu. Acaba bir şey olur mu ya da bir sorun çıkar mı gibi durumlarda diken üstündeydiler. Asiye yapılan her şeyde olmuş mu ya da hazır mı gibi soruları annesine sorarak dakika başı darlıyordu.

"Anneeee"

"Eğer bir daha ağzını açarsan seni döverim bak" Ayşe bir saattir Asiyenin makyajını yapmaya çalışıyordu. Ama Asiye yerinde durmayıp her işe karıştığı için bir türlü başlanan makyaj bitmemişti.

"Nişan organizasyonu için geldiler mi?"

"Yemekler hazır değil mi?"

"Berat şirketten dosyaları getirecekti. Getirdi mi?"

"Elbisem nasıl, makyajım çok abartı olmasın Azur doğal seviyor."

"Misafirler geldi mi?"

"Ayy nerde benim altınlarım"

Ayşe saçı başı dağılmış bezmiş şekilde Asiyenin ardı arkasına sıraladı sorulara cevap verecekken Asiye bir yenisini daha ekliyordu. Çıldırmamak için kendini zor tutarken bir Yusuf çıkmıştı.

"Anne acıktım"

"Anne çişim geldi"

"Hayam evleniyo mu anne"

"Bende elbise giymek istiyorum Anne "

"Potuklu ayakkabı istiyorum"

"Baya da boya yap anne"

Ayşe iki kişi arasında sıkılmış ağlamamak için kendini zor tutarken kocası Ali işe el atmıştı. Asiyeyi düzgün durması için azarlamış yusufu ilgilenmek üzere odadan çıkarmıştı.

Ayşe derin bir nefes alıp Sessiz duran Asiyenin makyajını zor da olsa bitirmiş ve saçlarını iki yandan örgü yaparak arkada birleştirmişti. Son kez daha eksik olan kısımlarını düzelttikten sonra Asiye ayakkabılarını giyerek aynanın karşısına geçti.

"Çok güzel olmuşsun görümcem"

"Azur beğenir mi acaba"

"Düşmezse ben neyim"

"Çok heyecanlıyım"

"Sakin ol. Her şey çok güzel geçecek. Başka bir isteğin var mı?"

"Yok şimdilik yani"

"Tamam ben bir aşağıya bakayım"

Ayşe odadan çıktıktan sonra Asiye aynada kendini inceleme başladı. Gözlerinin rengine yakın elbisesi üzerine tam oturmuş sade ve şık olmuştu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BERDELDEN GERİYE KALANLAR ( RAFLARDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin