Öğlen saatini biraz geçkin zamanda Azur uyanmış karısını izliyordu. Asiye ellerini Azurun göğsünde birleştirmiş başı göğsüne dayalı bir şekilde uyuyordu. Azur karısının saçlarını kulağının arkasına atıp yanağından öptü. Bir kez daha öptüğünde hafifçe mırıltı duydu. Karısının tatlı mırıltısının üzerine defalarca öpüp uyanmasını sağladı.
"Biraz daha uyumak istiyorum"
"Geç olmadan kalkalım gece uyuyamayız sonra. Gerçi uyuyacağımızı pek sanmıyorum da "
"Azur ya öyle denir mi hiç? "
"Kalk hadi özledim seni"
Asiye yataktan kalktığında karnında ki hafif sancı ile yüzünü buruşturdu. Karnında ki sancıyı umursamadan yataktan kalktı. Azur o sırada banyodan çıkıp karısına doğru yürüdü. Kendine doğru çekip duvarla kendi arasına aldı karısını. Azur karısının her zerresine âşık âşık bakıyordu.
"Ne yapsak bu gün hep burada beraber koyun koyuna mı kalsak? Böyle dip dibe göz göze ha ne dersin? "
"Kalalım gözgöze koyun koyuna dip dibe "
Azur karısının yanağını okşayıp dudaklarına yanaştı. Eliyle kavradığı beli daha da sıkı kavrayıp kendine baktırdı. Asiye'nin göğsü kocasının çıplak tenine temas ederken kendinden geçerek gözlerini kapattı. Dudakları yumuşak öpüşler ile buluştuğunda kendini kocasına bıraktı. İkisi de bu anı bekliyormuş gibi birbirlerini doyamadan öpüyorlardı.
Asiye karnına giren sancı ile inlerken Azurdan ayrıldı.
"Ne oldu? "
"Ben bir lavaboya gitsem iyi olacak"
"Çabuk gel dayanamıyorum"
Asiye karnını tutarak lavaboya girip çamaşırını indirdi. Gördüğü leke ile adet gününün geldiğini gördü. Banyoda işlerini halledip karnını tutarak banyodan çıktı. O sırada kocası üstünü giyinmiş karısını bekliyordu.
"Sonunda geldin. Neyin var yüzün bembeyaz olmuş? "
"Âdetim gelmiş "
Utana sıkıla zor da olsa söyledi. Azur anlamayarak karısına bakmaya başladı.
"Tamam, geldiyse sorun yok. Nasıl bir adetse yerine getirelim de bitsin "
"Azur o öyle değil. Şey"
"Ney"
"Kadın hastalığı olan şey regl yani "
Azur Asiye'nin karşısından kıpkırmızı kesilirken Asiye karnını tutarak yatağa oturdu.
"Ohooo yeter ama ya vallahi yeter evden kaçıp üç günlüğüne geldik buraya geldik. Onun geleceği mi tutmuş. Niye şimdi gelmiş? Daha sonra gelse olmuyor mu? Ertelesen? "
"Maalesef"
"Peki, kaç gün sürüyor? "
"7 – 10 gün falan "
"Ne Asiye saçmalama kısa kes şunu. "
"Saçmalama Azur öyle bir şey mümkün değil. Maalesef"
"Zaten üç günlüğüne geldik. Seni öpüp koklayamadan kendime ait yapamadan geri gideceğiz "
"Olsun canımın içi yapacak bir şey yok"
Asiye karnına giren ağrı ile yüzü acı çeken bir hal aldı.
"Çok mu ağrıyor "
"Evet. Bana bir tane sıcak su torbası bir de kekik çayı bulabilir misin? "
"Tamam, sen yat uzan ben getireyim hemen"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDELDEN GERİYE KALANLAR ( RAFLARDA )
Chick-LitTÖRE - AŞİRET Dionysos Yayınları ile raflarda... BERDELDEN GERİYE KALANLAR İSİMLİ İLK KİTAPTIR!!!!!!! KUMA KİTABI DEĞİL!!! Bir ağıt bin ağıta bedel olur muydu? Onlarda olurdu. Iğdırın iki kanlı bıçaklı aşireti. İki kalabalık aşiret neredeyse bu...