🍁 17. BÖLÜM 🍁

309 37 3
                                    

"Bence bunu almalısın sana çok yakıştı"

"Hayır, bence diğeri"

"Buda yakışmadı gibi sanki"

"Kızlar yeter. Gelinim hangi gelinliği almak isterse onu alacak. Kimse karışmayacak. Karışanı düğüne aldırmam haberiniz olsun"

Sona hanımın bağırması üzerine herkes sus pus olmuş Asiyenin seçeceği gelinliğe odaklandılar.

Dün olan isteme ve nişanın ardından bu sabah erkenden kalkıp düğün için alışverişe çıkmışlardı. Sabahtan beri gelinlikçide gelinlik deneyerek herkesin fikri alınıyordu. Asiye her ne kadar konuşmaya çalışsada kızlar izin vermiyor her bir ağızdan laf çıkıyordu. En son kayınvalidesi sona hanımın ikazı üzerine herkes susmuş gelinlik seçimi tamamen Asiyeye kalmıştı. Asiye denediği son gelinliği beğendiği için bunda karar kılıp parasını ödeyerek gelinlikçiden çıkıp öğle yemeği için bir yere oturdular.

Herkes yorgunluktan bir köşeye dağılırken Yusuf yine susmayan Çenesi ile Ortalığı karıştırmaya çalışıyordu. Ayşe'nin Yapma etme demelerine rağmen her şeyi elini uzatıp devamlı soru soruyordu.

"Anne mu ne?"

"Su annecim. Hiç görmediğin şey değil"

"Büyük sulay mavi ama"

"Bir araya birleşince öyle görünüyor"

"Ama oydaki sular bir tane mi?"

Ayşe en son pes ettiğini göstererek susmayı tercih etmişti. Yusuf Masada  oturan herkese tek tek sorular sorup bunaltmaya devam ediyordu. Ayşe içinden Keşke babasıyla şirkete gönderseydin diyordu.

Yemekler gelmiş yenmeye devam ederken. Herkes kendi aralarında gruplaşmış kınayı konuşuyorlardı. Asiye herkesin bir şey demesinden dolayı kafası artık almayacak dereceye gelmişti. Düşüncelerinden sıyrılmak için telefonuna gelen mesaj etkişi olmuştu.

"Ne yaptınız güzelim?"

"Kaçır beni"

"Ney"

"Kaçır beni. Olmuyor böyle. Herkes bir şey diyor dayanamıyorum artık. Kaçır beni"

"Merak etme güzelim o iş bende"

Mesajlaşmanın üzerinden 20 dakika geçtikten sonra Azur Yanlarına gelmişti. Asiye kendisini kaçıracağını düşünürken  bir tane sandalye çekip yanına oturdu.

"Naber güzelim?"

"Beni kaçırmaya geldin sandım. Ama sen gelip aramıza katıldın"

"Ben o haltı bir kere yedim güzelim. Bir daha töbe o haltı yemem. Malum başımıza hiç şeyler gelmedi de anısı var yani"

"Bu sefer boşamam seni merak etme. Lütfen götür beni buradan. Hem sıkıldım hemde yoruldum. Her şey bitti zaten. Takılar kaldı sadece"

"Onları da beraber alırız güzelim. Biz kaçıyoruz millet."

"Nereye kızım?"

"Kocaya annecim. Malum sen asla naz yapmadın bütün çeyizimi dünden hazırlmışsın hepsini gönderdin bile"

Asiyenin bu dediği şey üzerine herkes gülmeye başladı. Azur Asiyenin elinden tutup kuyumcuya doğru yol aldı.

Kuyumcuya girdiklerinde Azurun geldiğini görenler hoş geldin diyip ellerini sıktı.

"Ne istersiniz ağam? Neleri önüne sereyim? "

"Ne istiyorsun güzelim?"

"Aslında şey. Alyanslarımızı değiştirsek olur mu? Malum bunların hatırası kötü biraz"

BERDELDEN GERİYE KALANLAR ( RAFLARDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin