B.23 ~ ZEHİRLENME ~

800 173 45
                                    

Asiye Azura şaşkın bir şekilde bakarken Azur kan ter içinde kalmış bir şekilde karısına baktı.

"Azur"

"Bir şey mi oldu canım ?"

"Sen iyi misin? Bir şeyden korkmuş gibisin"

"İyiyim birtanem bir şeyden korkmadım yoruldum ya hava değişimi de olunca böyle terliyorum "

"Anladım. Üzerini değiştir gel hadi sofrayı hazırladık "

"Tamam, canım sen in bende hemen geliyorum "

Asiye Azuru odada bırakıp aşağıya indi. Azur sabırla ve gelen sinirle yüzünü sıvazlayıp hemen üzerini değiştirdi. Bir şekilde halletmesi gerekiyordu bu işi. Zennube haddinden fazla ileriye gitmişti. Elinde olan kozu ile devamlı tehdit ve baksın altında olacaktı. Daha fazla ileriye gitmeden Zennube işini halletmesi lazımdı. Aşağıya indiğinde Zennubenin üzerinde olan bakışları ile karşılaştı. Zennube arsızca sırıtıp Azura baktı. Azur sinirli bir şekilde ilerleyip Asiyeyi yumuşak bir şekilde öptü. Zennube bu olaya sinir olurken Azur bu sefer gülüyordu.

Yenen yemeğin ardından çay içmek için salona geçtiler Berat zennubeyi bırakmak için malikâneden ayrılırken Zennube Azura bakarak çıktı evden. Sevil hala Azura dönerek merakla sorusunu sordu.

"Azur oğlum beben ne zaman olacaktır senin?"

"Allah ne zaman nasip ederse hala"

"Sen Redki aşiretinin ağasısın oğlum elinizi çabuk tutun aşiret çocuk bekler. Sonra insanlar ne düşünür "

"Sen mi düşünürsün insanlar mı hala? Ne zamandan beri insanların özel hayatına karışılır oldu. Karım ve benim bir kusurumuz olduğundan değil Allah'ın bize vereceği zamanı bekliyoruz. Şimdi izniniz olursa çok yorgunum odama çıkacağım. Karıcım sen de benimle gel "

Azur Asiye'nin elinden tutup odaya çıkarttı. Azur ve Asiye'nin odaya çıkmasından sonra diğerleri de uyumak için odalarına çıktı. Azur söylenerek üzerini değiştirirken Asiye de altınlarını çıkarttı.

"Neye söyleniyorsun kocam bey?'

"Neye olacak gelen misafirlere utanmasalar bizim odamızda bile yatacaklar. Mutfağa kadar kadar misafir kalıyor anasını satayım. "

"Azur elbet misafir gelecek Beratın düğünü olacak halaların teyzelerin amcaların dayıların gelmesi normal. "

"Asiye neresi normal Allah aşkına utanmasalar bizim odamıza gelecekler. Neyse en azından bugün erken çıktık odamıza diyorum ki şu işi yapsak da aradan çıksa. Kurudum yemin ederim. "

"Bilmem ki yapsak mı?"

"Yapalım bence "

Azur Asiye'ye yavaşça yaklaşıp belini kavradı Asiye kollarını kocasının boynuna dolarken Azur öpmek için yaklaştığında odanın kapısı tıklandı. Azur sinirle gözlerini açıp gülen karısına baktı. Azur kapıyı açtığında karşısında Fatma Zeynep'i gördü. Elinde tuttuğu yastığı ile masum masum bakıyordu.

"Abicim yengecim izin verirseniz bu gece sizinle yatabilir miyim? Valla horlamam "

"Senin odan yok mu?"

"Varda misafirleri yerleştirdim ben de açıkta kalınca dedim abim beni odasına alır. Hı abi gelim mi?"

"Gel tabi ki de Azur al kızı içeriye "

"Geç başımın belası geç "

"Teşekkür ederim abi "

Fatma Zeynep abisinin yastığını Azura atarken abisinin yerine geçip güzel bir şekilde yerleşti. Azur şaşkınlıkla yaptığı harekete bakıyordu.

BERDELDEN GERİYE KALANLAR ( RAFLARDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin