B.21 ~ KAZA ~

821 169 34
                                    

   Gelen haber ile Redki ailesi koşarak hastaneye gitti. Sona hanım ve Firaz ağa endişe ile oğullarını ararken Azur Berat'ın kaldığı odayı öğrenip oraya yönlendirdi. Odaya girdiklerinde Berat yatakta geriye doğru yaslanmış oturuyordu.

"Oğlum iyi misin?"

"İyiyim ana bir şeyim yok. Tetkik amaçlı odaya aldılar. "

"Bu nasıl oldu? Biri önüne falan mı çıktı? "

"Dün ki işleri kapatmak için bugün şirkete erken gideyim dedim. Fren yapamadım frenler boşalmış ben de kimseye zarar vermemek direğe çarptım. Hava yastığı ve kemer olduğu için hiç bir şey olmadı hız limiti de düşüktü zaten "

"Allah korumuş "

"Doktor bir şey dedi mi? Bir şeyin var mıymış?"

Lafın üzerine doktorun gelmesi ile herkesin bakışı doktora döndü.

"Öncelikle geçmiş olsun. Hastamızın hiç bir şeyi yok gayet sağlıklı. Düşük hız limiti ve hava yastıkları korumuş olmalı. Çarpmaya ve travmaya karşı bir kaç gün dinlenin. Taburcu olabilirsiniz. Tekrardan geçmiş olsun"

Doktor odadan çıktıktan sonra Sona hanım Berata sarıldı. Azur da çıkış işlemlerini yapmak için odadan çıktı. Berat üzerine ceketini giydikten sonra odadan çıktılar. Azur çalan telefonu ile kenara geçip aramayı cevapladı.

"Efendim güzelim "

"Berat iyi mi?"

"İyi iyi çok şükür ki bir şeyi yok. Biz gelene kadar tüm tetkikler yapılmış sadece bir kaç gün dinlensin dedi. Birazdan evde oluruz. Gelen giden var m? "

"Berat'ın kaza yaptığını duyan arıyor telefonlar susmaz oldu. Bugün de geçmiş olsuna misafirler gelir. Düğün arasında bu kaza hiç iyi olmadı. Verilmiş sadakası varmış "

"Öyle olmuş güzelim. Şimdi kapatıyorum birazdan evde oluruz"

"Tamam canım "

Asiye ve Fatma Zeynep kahvaltıyı hazırlamaya başladılar aynı zamanda da gelen telefonlara cevap veriyorlardı. Kısa bir süre sonra sofra hazırlığı bitmiş hastaneden eve geldiler. Asiye kapıyı açıp avluya geçince Azur da arabayı park etti.

"Geçmiş olsun Berat iyi misin? Bir şeyin yok ya "

"Sağ ol yenge bir şeyim yok"

"Ana ben Zennbuneye de haber verdim hastaneye gitmek istedi ama sizin eve hemen geleceğinizi söyledim o da şimdi burada olur "

"İyi etmişsin kızım. Arayan soran var mıdır?"

"Sabahtır telefonlar susmuyor ana. Hemen kahvaltı edelim de ikramlık hazırlayalım Berata geçmiş olsuna çok misafir gelir. "

"Doğru dersin kızım. Biz geçelim hadi gelin de gelir birazdan "

Herkes yerini alırken zennubenin ailesi içinde servis açıldı. Zennube ailesi gelince ayağa kalkıp selamlaştılar.

"Hayırdır Sona hanım nasıl oldu bu kaza? "

"Biz de anlamadık frenler boşalmış ondan olmuş kaza "

"Maşallah Allah korumuş. Verilmiş sadakası varmış. "

Sona hanım zennubeye baktığında Berat için üzülüp ağladığını gördü.

"Korma kızım Berat'ın bir şeyi yoktur. Geçin oturun hadi hep beraber kahvaltı yapalım "

Sona hanımın dediği şey üzerine herkes yerine geçip oturdu. Sessiz sedasız kahvaltı yaparken Zennubenin gözü Azura kayıyordu. Azur arada göz göze geliyor ama umursamayıp karısına bakıyordu.

BERDELDEN GERİYE KALANLAR ( RAFLARDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin