Rayyan yang baru sahaja habis membersihkan diri selepas majlis resepsi dia dan Ayyara melangkah masuk ke dalam bilik tidurnya yang sekarang menjadi bilik tidurnya dan Ayyara. Tuala yang tergantung di lehernya ditarik sebelum diletakkan di dalam bakul pakaian kotor di luar bilik air sambil matanya diliarkan mencari kelibat isterinya. Pintu balkoni yang terbuka membuatkannya terus melangkah ke balkoni itu. Seperti yang dia sangkakan, Ayyara berada di balkoni tersebut. Senyuman kecil terukir di bibirnya sebelum dia melangkah keluar. Lengan kekarnya naik dan memeluk badan Ayyara daripada belakang, menyentakkan Ayyara. Dia menoleh ke bahunya, di mana Rayyan meletakkan dagunya di atas bahunya. Senyuman kecil terukir di bibirnya saat Rayyan mengambil kesempatan itu untuk mengucup ringkas bibirnya. "What are you doing here?" soal Rayyan biasa.
Ayyara menyandarkan badannya pada dada Rayyan yang tidak berlapikkan apa-apa itu. "Stargazing."
Rayyan mendongak ke langit saat mendengar jawapan gadis itu. Senyuman terukir di bibirnya saat melihat langit malam itu dipenuhi dengan bintang.
Ayyara senyum saat melihat senyuman manis di bibir Rayyan itu. "You tahu tak you always look the happiest setiap kali you tengok bintang," komen Ayyara membuatkan Rayyan kembali memandangnya.
"Really?"
Ayyara menganggukkan kepalanya.
"That's partially true. But actually, I'm the happiest whenever I look at you, as if you are one of the stars. But you shine the brightest, of course."
Ayyara tidak dapat mengawal senyumannya daripada terbentuk lebar saat mendengar kata-kata daripada Rayyan itu. Badannya dipusingkan untuk menghadap Rayyan. Rayyan senyum. Tangan kirinya memaut lembut pinggang Ayyara sambil tangan kanannya naik mengusap lembut sisi wajah Ayyara. Rambut gadis itu diselitkan ke belakang telinga Ayyara.
"No wonder you are a playboy."
Rayyan memandang wajah Ayyara yang tersenyum mengusik. Biji matanya digulingkan. "It's 'were' sweetheart. I'm not a playboy anymore."
Ayyara hanya tersenyum. Tangannya naik menarik tangan Rayyan yang mengusap sisi wajahnya dan digenggam lembut. "Can you tell me berapa banyak perempuan yang dah tidur dengan you?" soal Ayyara biasa sambil jari-jemarinya dimainkan di telapak tangan
"Sweetheart, I don't want to talk about my past with you. You don't need to know about it."
Ayyara mendongak memandang Rayyan. Jarinya mengelus lembut bibir Rayyan. "I hate every girls that ever had a taste of your lips," ujar Ayyara.
Rayyan senyum. "I never kiss any girl except for you."
Berkerut kening Ayyara. "Really?" soal Ayyara tidak percaya. Rayyan sekadar mengangguk kepalanya. "No.." Ayyara mengecilkan matanya. "You must be kidding me," tambahnya.
Rayyan senyum. Dia menarik badan Ayyara agar lebih rapat dengannya. "Yes, sweetheart. I don't walking around kissing everyone that I met," ujar Rayyan sambil jarinya mengelus lembut bibir Ayyara sebelum dia merapatkan wajah mereka dan bibirnya mulai mengucup lembut bibir Ayyara. Ditariknya nya lembut bibir gadis itu sebelum dia kembali menjauhkan wajahnya. Dahi mereka dilagakan. "I love you sweetheart," bisiknya lembut.
Ayyara senyum kecil. Tangannnya naik dilingkarkan di leher Rayyan. "I love you too," balasnya. Rayyan senyum saat mendengar balasan daripada gadis itu sebelum bibir mereka kembali bertemu. Daripada lembut menjadi rakus. Tangan Rayyan sudah meraba-raba belakang badan Ayyara.
‼️ MATURE CONTENT ‼️
Tangan kekar Rayyan mengangkat kuat badan Ayyara dan kaki gadis itu segera melingkar di pinggangnya. Rayyan terus membawa badan Ayyara untuk kembali masuk ke dalam bilik mereka. Pintu gelangsar balkoni ditutupnya dengan menggunakan kakinya sebelum dia menjatuhkan badan Ayyara di atas katil dengan lembut. Badannya mula menindih badan gadis itu sambil tangannya diletakkan di tepi badan Ayyara untuk menyokong badannya sendiri. Rayyan meleraikan ciuman mereka. Dia memandang wajah Ayyara. "Tell me sweetheart. Do you want me to continue or you want me to stop? You choose," ujar Rayyan lembut kerana dia tidak mahu gadis itu rasa terpaksa.
YOU ARE READING
My Silent Temptation
RomanceRayyan Ziqri - seorang kaki perempuan yang terkenal dengan mulut manis dan wajahnya yang kacak sehingga tiada sesiapa yang dapat menolak lelaki itu jauh daripada mereka. Namun begitu, saat mereka mengambil keputusan untuk mengikut lelaki itu ke atas...