.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
‼️ MATURE CONTENT ‼️
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
."You are a needy baby girl. The one that needs care from daddy."
Serentak menuturkan itu, Rayyan terus menemukan bibir mereka. Dilumatnya bibir Ayyara dengan rakus. Digigitnya, membuatkan Ayyara membuka bibirnya dan terus dia memasukkan lidahnya. Tangan Ayyara mengenggam kuat pada sweatshirt yang dipakai oleh Rayyan dan ditariknya lebih dekat kepadanya, memaksa jejaka itu agar lebih rapat padanya, mendalamkan lagi ciuman mereka. Masing-masing tidak mahu mengalah. Masing-masing cuba ingin menguasai satu sama lain.
Tangan Rayyan daripada menekan pada dinding turun dan menyelakkan terus baju yang dipakai oleh Ayyara tanpa menghentikan pun ciuman rakus mereka. Sport bra yang dipakai oleh Ayyara diangkat ke atas dan terus tangannya menguli kedua-dua buah dada Ayyara. Dicubitnya kuat puting buah dada Ayyara membuatkan Ayyara mendesah di dalam ciuman mereka. Rayyan menghentikan ciuman mereka. Dahinya dilagakan dengan dahi Ayyara sambil mereka saling berpandangan. "I told you sweetheart, don't tempt me."
"I'm not." Ayyara membalas dengan nafas kencangnya. "You are the one that easily tempted by me."
Rayyan senyum kecil. "Right. Cause you are my silent temptation." Seusai menuturkan itu, dia kembali melumat bibir Ayyara. Sambil itu tangannya dengan laju dan tidak sabar membuka butang dan zip seluar jeansnya. Diturunkan seluar jeans dan boxer yang dipakainya tanpa dibuka sepenuhnya. Setelah itu, tangannya laju menolak skirt yang dipakai oleh Ayyara ke atas pinggang gadis itu. Seluar dalam yang dipakai oleh gadis itu diturunkan separuh.
"Argh!" Ayyara menjerit saat Rayyan menghentak batangnya ke dalam lubang berahi Ayyara dengan sekaligus. All 7 inches, in one go.
Rayyan senyum sinis saat melihat kerutan di dahi Ayyara. Kerutan marah dan kerutan kenikmatan. "Why sweetheart? Is it hurt?" soalnya, seolah-olah mengejek gadis itu.
"Fuck you Rayyan."
"I'm fucking you right now."
Ayyara mengetap bibir geram. Batang Rayyan terasa panas dan berdenyut di dalamnya. "You're insufferable."
"Sure I do." Serentak itu, Rayyan terus menghenjut kuat. Ditariknya hingga ke hujung dan dihentaknya kuat ke sedalam-dalamnya berkali-kali, membuatkan Ayyara meraung kuat. Kakinya yang tadi mencecah lantai serta-merta terangkat akibat dihenjut sedemikian. Tangan kekar Rayyan memaut kuat belakang badan Ayyara, menghalang isterinya itu daripada terjatuh.
"Ahh ahhh-- d--daddy ahh fuckk ahhh shit-- sed--apnyaa ahhhh" Ayyara mulai meracau.
Rayyan senyum sinis saat mendengar 'daddy' keluar daripada bibir isterinya itu. "Is it? You like being fuck like this by daddy?" Rayyan membisikkan itu dengan nafas kencangnya.
"Y...yes..d..daddy.. ahhh fuckk shitt f..aster ahhh y.. you're so ...fucking big.. ahhh--"
Rayyan sengih. Tanpa kata, dia mengeluarkan batangnya dan badan Ayyara dipusingkan dan dibengkokkan di atas meja solek di sudut bilik itu. Dan terus, dia kembali menghentak masuk batang besarnya ke dalam lubang berahi Ayyara dari belakang. Tangan kanannya menekan badan Ayyara pada meja solek itu dan tangan kirinya menampar bongkah punggung Ayyara.
"That's for 'euw'ing me."
Pap!
"That's for disobeying me."
Pap!
"That's for talking back to me."
Ayyara sungguh meraung saat dihenjut kuat dari belakang dengan bongkah punggungnya disakiti seperti itu oleh Rayyan. Kata-kata Rayyan tadi seperti angin yang berlalu di telinganya. Langsung tidak masuk ke dalam kepalanya. "Ahhh fuckk ahhh Rayyan ahhh shitt"
YOU ARE READING
My Silent Temptation
RomanceRayyan Ziqri - seorang kaki perempuan yang terkenal dengan mulut manis dan wajahnya yang kacak sehingga tiada sesiapa yang dapat menolak lelaki itu jauh daripada mereka. Namun begitu, saat mereka mengambil keputusan untuk mengikut lelaki itu ke atas...