.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
‼️MATURE CONTENT ‼️
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
."Ah.."
Rayyan memandang pada wajah Ayyara sambil bibirnya melumat lembut buah dada isterinya itu. "Your boobs getting bigger sejak you pregnant," ujarnya biasa sambil jarinya mencubit puting buah dada Ayyara.
"Hmm.." Ayyara hanya menjawab dengan nafasnya yang mulai kuat dan laju. Jari kakinya membengkok bila merasakan denyutan di antara celah kelangkangnya semakin kuat. Tangannya mengenggam kuat cadar katil mereka sambil kepala ditoleh ke sebelah kiri di mana dia melihat pintu gelongsor bilik tetamu di rumah Arisha itu terbuka luas. "E..r.. Rayyan.. ah fuck!" Ayyara terkejut saat G-string yang dipakainya direntap dengan kuat.
"Sorry," ujar Rayyan tanpa rasa bersalah sambil dia mulai menundukkan badannya sehingga wajahnya berada di hadapan kemaluan Ayyara. "You're so wet sweetheart," katanya biasa. Dia dapat merasakan batangnya mengeras di dalam seluarnya yang masih tersarung.
Rayyan kembali menindih badan Ayyara. Sambil itu, dia menekan batang di dalam seluarnya pada permukaan kemaluan Ayyara yang sudah tidak berlapik apa-apa membuatkan Ayyara mengerang. Rayyan senyum kecil dan bibir Ayyara dikucup dan dilumat lembut sebelum dia bertanya, "tell me sweetheart, you want my tongue or fingers inside you before I give you my cock?"
Ayyara memandang wajah Rayyan saat mendengar soalan dirty itu. Bibirnya diketap sambil pipinya naik merah. Rayyan jongket kening. "Silence is not an answer sweetheart," kata Rayyan sambil jarinya menyelitkan rambut Ayyara ke belakang telinga wanita itu. "Answer me sweetheart. You want my fingers or my tongue?"
"Both.. please.."
Tersenyum lebar Rayyan saat mendengarkan itu. Tanpa membuang masa, dia kembali turun. "Look at how swollen your clit is," beritahu Rayyan sambil jarinya menggosok lembut kelentit Ayyara membuatkan gadis itu mengerang kesedapan. "You miss me that much huh?" soal Rayyan sinis.
"Ah..yes.."
Rayyan senyum kecil sebelum akhirnya lidahnya mulai menjilat lembut kemaluan isterinya itu. Dia mengangkangkan lagi kaki Ayyara sambil lidahnya menjilat kelentit Ayyara. Dijilat dan dihisapnya bibir kemaluan Ayyara.
"Ohh ahhh.. ahhh..." Ayyara memejamkan matanya dengan erat sambil tangannya mengenggam kuat cadar katil. Badannya mulai melengkung saat Rayyan mulai memasukkan dua jari ke dalam lubang berahinya sambil jejaka itu menjilat dan menghisap kelentitnya.
"Ahhh ohhh ahh--rayyan--ahhh fuckk ahhh-- ahh more ahh more please--"
She asked and shall received. Rayyan menambah lagi satu jarinya. Dijoloknya jari-jemarinya ke dalam lubang berahi Ayyara sehingga. Semakin lama, semakin laju. Telinganya disajikan dengan raungan dan desahan kesedapan Ayyara. Sambil itu, dia mengigit lembut biji kelentit Ayyara membuatkan gadis itu semakin nyaris menjerit.
YOU ARE READING
My Silent Temptation
RomanceRayyan Ziqri - seorang kaki perempuan yang terkenal dengan mulut manis dan wajahnya yang kacak sehingga tiada sesiapa yang dapat menolak lelaki itu jauh daripada mereka. Namun begitu, saat mereka mengambil keputusan untuk mengikut lelaki itu ke atas...