Ayyara memandang pantulan imejnya pada full body mirror di hadapannya itu. Tangannya naik mengelus lembut gaun merah yang mendakap badannya. Tangannya naik pada dadanya yang terdedah akibat potongan gaun tersebut. Bibirnya diketap bila melihat bagaimana cleavage nya jelas kelihatan. Dia kemudiannya memusingkan badannya untuk melihat bahagian belakang badannya yang terdedah itu akibat gaya baju itu.
Tanpa Ayyara sedar, Rayyan yang baru sahaja masuk ke dalam walk-in closet mereka itu bersandar pada doorframe sambil matanya liar pada Ayyara. Senyuman terukir di bibirnya bila melihat gaun yang dia beli untuk wanita itu tersarung cantik pada tubuh isterinya itu. As expected, the dress fit her perfectly.
"I heard someone just finished her confinement two days ago. Is that you?"
Suara Rayyan menyentakkan Ayyara. Dia segera memusingkan badannya untuk menghadap Rayyan yang berdiri di sana. Giginya mengigit bibir dengan perlahan bila mata Rayyan tidak lepas daripada memandangnya atas bawah.
"Don't bite your lips like that sweetheart," ujar Rayyan sambil melangkah ke arah Ayyara sambil tangannya melipatkan lengan kemeja putih yang dipakai olehnya. Matanya tidak lepas daeipada memandang Ayyara, daripada wajah wanita itu hingga ke badan wanita itu yang tersarung dengan gaun ketat berwarna merah. Rahangnya diketap. Shit! I don't know this dress is that sexy and hot on her.
"You're tempting," bisiknya bila dia akhirnya berhenti betul-betul di hadapan isterinya itu.
Tangan Rayyan naik untuk mengangkat dagu Ayyara agar wanita itu memandangnya. Senyuman terukir di bibirnya sebelum dia menjatuhkan kucupan di bibir lembut Ayyara buat seketika. "Are you ready for the surprise?" soal Rayyan setelah itu.
Ayyara memandang Rayyan sambil mengukir senyuman di bibirnya dan mengangguk. "Of course."
Rayyan senyum sebelum menghulurkan tangannya kepada Ayyara. "Mrs. Ayyara, keluar dating dengan I?"
Huluran tangan Rayyan itu dipandanganya sebelum disambutnya. "Careful, Mr. Rayyan. It takes a lot of effort to impress me," ujar Ayyara, mengundang tawa kecil daripada Rayyan.
"Thanks for the reminder, Mrs. Ayyara. I'll pour all of my efforts to you tonight," balas Rayyan sambil dia memimpin Ayyara untuk melangkah ke arah sebuah bilik. Dia memandang Ayyara sambil tangannya naik untuk memulas tombol pintu tersebut.
"You're ready?"
Ayyara mengangguk. "Sangat."
Rayyan senyum sebelum dia memulas tombol pintu tersebut. "Welcome to the night, sweetheart."
(As a reference)
Ayyara melangkah masuk ke dalam bilik tersebut. Serentak itu mulutnya terbuka kecil bila melihat hiasan di seluruh bilik itu. Dinding bilik tersebut, dari lantai hingga ke siling dipenuhi dengan imej bintang yang terhasil daripada projector. Di bahagian depan bilik tersebut terletak sebuah televisyen yang besar dan luas. Di hadapan televisyen itu pula terletak sebuah sofa yang besar dan luas yang cukup untuk memuatkan tiga atau empat orang. Sebuah meja yang dipenuhi dengan makanan, daripada pizza hingga ke salad, daripada keropok Pringles kepada buah-buahan terletak elok di hadapan sofa tersebut.
YOU ARE READING
My Silent Temptation
RomanceRayyan Ziqri - seorang kaki perempuan yang terkenal dengan mulut manis dan wajahnya yang kacak sehingga tiada sesiapa yang dapat menolak lelaki itu jauh daripada mereka. Namun begitu, saat mereka mengambil keputusan untuk mengikut lelaki itu ke atas...