37 : drawing

62.5K 925 19
                                    

Ayyara yang sedang ralit melukis pemandangan Eiffel Tower yang jelas kelihatan daripada hotel di mana mereka menetap tersentap saat bahunya disentuh dari belakang. Sanggul rambutnya bergesel dengan abdomen Rayyan yang berdiri di belakangnya. Ayyara mendongakkan kepalanya ke belakang, untuk memandang wajah Rayyan. Rayyan senyum kecil sebelum dia menundukkan wajahnya untuk mencium bibir Ayyara dengan ringkas. "Good morning sweetheart."

"It's almost lunch time, Rayyan," balas Ayyara. Rayyan menarik kerusi di balkoni tersebut dan duduk di sebelah Ayyara. Tangannya mengangkat kepala Ayyara daripada terus terdongak seperti itu.

"Biarlah nak tidur sampai dinner time sekalipun. I kerja keras semalam." Balasan selamba daripada Rayyan itu membuatkan jari Ayyara ringan mencubit lengan Rayyan terletak di atas pahanya. "Sakitlah sweetheart!"

"Padan muka." Ayyara menjelirkan lidahnya sebelum dia kembali menumpukan perhatian kepada lukisannya.

Rayyan memandang sisi wajah gadis itu sebelum matanya jatuh pada batang leher Ayyara yang dipenuhi kesan-kesan merah. Senyuman terukir di bibirnya sebelum jarinya naik untuk mengusap lembut batang leher gadis itu. "I never know hickeys can look so beautiful on you," ujar Rayyan sambil ibu jarinya mengelus lembut kesan-kesan merah itu sebelum bibirnya mencium lembut batang leher Ayyara. "And your smell.."

Kehangatan daripada ciuman Rayyan itu serta-merta menguasai seluruh badannya. "Rayyan, stop it," ujarnya bila Rayyan sudah membenamkan wajahnya di bahunya.

Rayyan hanya 'hmm' sambil hidungnya digeselkan pada batang leher Ayyara sebelum wajahnya dipalingkan untuk memandang lukisan Ayyara di tangan gadis itu. "I tak tahu pun you suka melukis," ujarnya biasa sambil kepalanya masih diletakkan di bahu gadis itu.

"Just a hobby. I'm not that good macam Arisha yang sampai boleh jual dekat galeri," balas Ayyara sambil dia kembali menumpukan perhatian kepada lukisannya.

"You are perfect in your own way Sweetheart. Don't downgrade yourself. I tak nak dengar you cakap you are not good enough lepas ni," ujar Rayyan tegas. Dia mengangkat kepalanya dari bahu Ayyara. Jarinya memegang dagu Ayyara dan ditariknya wajah Ayyara agar memandangnya. Bibirnya mengucup lembut bibir Ayyara, dilumatnya lembut bibir gadis itu. Ayyara hanya membenarkan dan membalas lembut juga.

Beberapa ketika kemudian, Rayyan meleraikan ciuman mereka. Dahinya dilagakan dengan dahi Ayyara sambil tangannya naik mengusap lembut sisi wajah isterinya itu. "I wish you can look at yourself the way I look at you. So that you know how perfect you are in my eyes," ucap Rayyan dengan lembut. Matanya memandang tepat pada mata coklat gelap gadis itu.

Ayyara senyum kecil. Tangannya naik dan memeluk lembut badan suaminya itu dan wajahnya dibenamkan di bahu Rayyan. "Thank you," ucapnya ringkas sambil memejamkan matanya saat tangan kekar Rayyan membalas pelukannya, memeluknya dengan lebih erat. Rayyan mengucup lembut ubun-ubun isterinya itu.

"Rayyan, you smell so good."

Rayyan yang sedang ralit memeluk gadis itu menjongketkan keningnya saat Ayyara bersuara seperti itu. Dia menoleh pada Ayyara yang mencium lembut dadanya yang tidak berlapikkan apa-apa itu. "Sweetheart, don't tempt me."

"Hmmm.."

Rayyan mengetap bibir saat mendengar suara tidak kisah gadis itu. Tanpa membuang masa, sketchbook di atas paha Ayyara diletakkan di atas meja sebelum dia mengangkat badan gadis itu masuk ke dalam bilik.

‼️MATURE CONTENT ‼️

"Rayyan!"

"Forget watching Eiffel Tower, I would like to watch you on bed. Naked." Rayyan meletakkan badan Ayyara di atas katil. "Now take off your clothes Ayyara. Let me see how wet you are."

My Silent Temptation Where stories live. Discover now