32 : take it

110K 991 35
                                    

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
‼️ MATURE CONTENT ‼️
(this whole chapter contains mature content, so feel free to skip this chapter if you are uncomfortable with such content)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

"Yes."

Rayyan senyum kecil. Wajahnya dirapatkan dengan wajah Ayyara dan bibir gadis itu dicium lembut. Sambil itu, jari-jemarinya mula menyentuh dan menggosok kewanitaan Ayyara. Digosoknya dengan perlahan pada mulanya membuatkan Ayyara mendesah di sebalik ciuman mereka. Rayyan meleraikan ciuman mereka sebelum dia kembali turun ke celah kelangkang Ayyara. Tangannya mengangkangkan lagi kaki Ayyara dan wajahnya berada tepat di hadapan kemaluan gadis itu. Rayyan mengetap bibir bila melihat bibir kemaluan gadis itu yang kemerahan cantik. Jarinya menyentuh perlahan bibir kemaluan isterinya itu, membuatkan Ayyara mendesah perlahan.

"You are so wet sweetheart." Senyuman terukir di bibir Rayyan sebelum dia mendekatkan wajahnya dengan kemaluan gadis itu. Lidahnya dijulur keluar dan dia mula menjilat, dari bawah hingga ke atas membuatkan Ayyara merengek.

"Ahh-- ra--yyan-- ahh!" Mata Ayyara terbeliak saat Rayyan tiba-tiba menolak lidahnya masuk ke dalam lubang berahinya itu. "Ahhh--- ahhh--" Kepala Ayyara terangkat sedikit. Matanya yang dikaburi air mata itu menatap Rayyan yang sedang ralit menjolok lubang berahinya dengan menggunakan lidahnya.

Tangan kanan Rayyan memagang sisi pinggang Ayyara, menghalang wanita itu daripada bergerak. Manakala tangan kirinya menahan paha Ayyara. Bunyi desahan dan rengekkan Ayyara kedengaran jelas di telinganya membuatkan alat sulitnya di bawah sana semakin mengeras. Fuck! Rayyan melajukan jolokan lidahnya di dalam lubang berahi gadis itu.

Ayyara mencengkam kuat cadar katil. Kepalanya kembali terbaring di atas katil. Badannya melengkung saat merasakan kenikmatan yang tidak terkata itu. Matanya terpejam erat sambil mulutnya terbuka, mendesah dan merengek. Sesekali, tangannya naik mengenggam rambutnya sendiri.

"R..rayyan..ahh-- s..sedapnyaa--"

Rayyan yang mendengar kata-kata tidak sedar gadis itu menjadi semakin bernafsu. Dikeluarkannya lidahnya dan terus dimasukkannya jarinya.

"Ahh!" Ayyara kembali terbeliak. Bibirnya diketap saat Rayyan sudah kembali menindih badannya dan bibir jejaka itu kembali mencium buah dadanya sambil dua batang jari Rayyan menjolok dalamannya. Tangannya mula mencengkam rambut Rayyan sambil mulutnya semakin bising mendesah dan meraung saat Rayyan menambahkan jari di dalam lubang berahinya.

"Oh-- ahhh rayyan-- fuck ahhh--"

Rayyan tidak hirau. Dikautnya buah dada Ayyara, dihisapnya sesungguhnya sambil dia melajukan jolokan jarinya di bawah sana. Tangan Ayyara yang berpaut pada lengannya membuatkannya memandang wajah Ayyara yang berkerut. "Why sweetheart?" soal Rayyan biasa tanpa menghentikan atau memperlahankan gerakan jarinya.

"Ah--ahh-- i-- i--" Ayyara tidak tahu hendak memberitahu bagaimana saat dia merasakan ada cecair yang tergesa-gesa ingin keluar dari badannya. "Ahh rayyan!" Dia menjerit saat tiba-tiba merasakan letupan kecil di dalamannya dan serentak itu cecair jernih mengalir laju dari kemaluannya, membasahi jari Rayyan.

Rayyan senyum kecil. Diperhatikannya wajah cummings Ayyara yang berkerut dan bibir merah gadis itu terbuka mendesah. Rayyan mengeluarkan jarinya. Dijilatnya cecair jernih yang membasahi jarinya sebelum dia bangun untuk menanggalkan seluar pendek dan boxer yang dipakainya, melepaskan batangnya yang sudah mengeras sekerasnya. Dikocoknya perlahan batang besar dan beruratnya itu sambil dia memandang Ayyara yang terdampar penuh di atas katil, masih cuba bertenang daripada orgasm yang pertamanya. Tika itu juga, Rayyan memgambil peluang untuk meneliti badan gadis itu. Kesan-kesan merah yang dihasilnya jelas memenuhi badan gadis itu. Senyuman terukir di bibirnya. There there, she is all mine.

My Silent Temptation Where stories live. Discover now