1 розділ

3.1K 110 7
                                    


Я не хочу виходити заміж.

Вчорашня розмова з батьком поставила мене перед вибором, де є тільки один варіант: ти виходиш заміж. На цьому все.

Відразу заміж мене не віддадуть. Поки мені не виповниться вісімнадцять — ні. Але мій день народження вже в грудні. До нього залишилися якісь два місяці.

Два місяці, що будуть здаватися самими короткими місяцями в моєму житті.

Коли ти чогось не бажаєш, але знаєш, що воно всеж відбудеться, то запевняєш себе, що залишилося ще багато часу, що воно не настане завтра, чи післязавтра. А одного дня прокидаєшся, і розумієш, що час настав.

Я боюся одного дня прокинутися, і зрозуміти, що вже час одягати білу сукню.

— Ти дарма влаштувала вчора скандал. Я знала, що ти маєш тверде чоло, але ж не настільки.

— Я не хочу виходити заміж, тітко. Ніколи, і ні за кого.— Тітка лише почала сміятися з моїх слів. Гучно.

— Ніхто не хоче. Я також не хотіла. Завжди заздрила твоєму батькові через те, що він може обрати собі дружину, може і взагалі не одружуватися. А я повинна це зробити. Ніхто мене не запитував, перед тим, як віддати заміж за твого дядька. Але я ж стою зараз перед тобою. Жива, здорова.

Здається, що чоловік тітки помер десять років тому назад. Від кулі в грудях. Я була дитиною, але вже розуміла, що після його смерті, тітка стала виглядати краще. Її чоловік був покидьком. І це знали всі.

— Я не хочу бути живою, здоровою. Не хочу, щоб це було єдине виправдання шлюбу по домовленості.— Я поглянула у вікно. На вулиці злива,— я навіть не знаю за кого батько хоче мене віддати.

— А якби не влаштувала істерику, і залишилася, то дізналася б. Твій батько розповів би тобі все. І може, ти б ставилася до цього менш категорично.

Тітка піднялася з мого ліжка, і підійшла до мене. Її легкі долоні впали мені на плечі. Її торкання заспокоювали. Але ненадовго.

— Все ж таки, тебе видають не за свиню.

— Я не знаю, хто він.

— Той, хто допоможе твоїй родині. Ти не маленька, і знаєш, що у твого батька почалися проблеми. Той, за кого він хоче тебе видати, має достатньо сили, аби вирішити їх всіх.

Долоні тітки повільно перемістилися на волосся. Вона гладила його, просто торкалася пальцями, і в кінці кінців я зрозуміла, що вона заплітає мені косичку.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now