Останні три дні погода не щасливила нас теплими днями зими. Зранку до вечора йшли снігопади. Снігу було так багато, що ми ніяк не могли покинути будинок, не дочекавшись поки дорогу очистять.На ранок третього дня снігу стало менше.
Тоді я й почала збирати свої речі. Їх було не багато.
Здебільшого це були речі, які я взяла з собою перед весіллям. Я ж думала, що ми, після першої шлюбної ночі, відразу поїдемо до Еверета додому.
За час мого перебування тут в мене з'явилася парочка нових речей. Ці речі належали Вінтер, але забирати їх назад вона не хотіла.
- Це все?- Еверет вказав підборіддям на мою єдину валізу. Я кивнула.- Я очікував побачити не менше п'яти.
- Стільки мені взяти не дозволили.
Було страшно дивитися на те, як з чоловіка, що не може прийняти душ без допомоги, Еверет перетворюється на абсолютно здорову людину.
І це всього лише за два дні і один ранок.
Так, іноді він може хапатися за ранений бік, але душ вже приймає самостійно, і до столової спускається також самостійно.
Йому стає краще з кожним новим днем.
Як би мені не було соромно, але я хотіла, щоб Еверетові не ставало краще. Я хотіла щоб він залишався безсилим чоловіком, який не може помитися без моєї допомоги.
- Снігу сьогодні менше,- тихо промовила я, щоб позбавити важке мовчання.
- Тому ми й повертаємося додому. Поки сніг знову не засипав дороги.
- У мене, у батьків, вдома залишився пацюк, якого ти подарував. Коли я зможу його забрати?- Еверет витягнув з кишені пачку сигарет, і запалив одну.
Гіркий запах диму наповнив кімнату. В горлі почало дерти.
- Він вже чекає на тебе в моєму домі. В нашому домі.
- А,- я застигла, думаючи, чи варто задавити таке питання,- а голова оленя? За тиждень вона напевно зіпсувалася в моїй ванній.
- Райан привіз мені голову відразу після того, як ти поїхала в готель, готуватися до весілля. З нею все добре. Я ж обіцяв зробити з неї подарунок.- Мені стало погано від слова "подарунок".
- Вмієш робити опудала?- я скидала до валізи все, що в мене залишилося. Здебільшого це була косметика, якою я не користуюсь, чи косметика, яку подарувала Шарлотта. В честь весілля з Еверетом.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дикий Пес 18+
RomanceСесилія старша донька заможного чоловіка. Її батько має гроші, чималу владу в їхньому місті, і навіть вплив на вищих за себе людей. Проте, як сильно може змінитися життя, коли все, для чого працював, розсипається. Висипається з долонь, ніби пісок. ...