1993 рік. Чикаго. США.
Це був повний крах. Цілковитий провал.
Через тиждень після повернення з весільної подорожі, Еморі почала нервуватися і відраховувати в голові дату останній місячних.
Виявляється, вони були у неї ще до Різдва. Ще до чортового Різдва!
Найрозумнішим припинення було відсутність місячних через стрес при переїздах і частих польотах в літаках.
У всі інші припущення вона просто не хотіла вірити.Не тоді, коли напивалася з Касторо у якомусь барі до втрати свідомості, а потім трахалася з ним до світанку.
Касторо використовував презервативи. Завжди.Еморі жодного разу не нудило. Жодного разу вона не підіймалася з ранку і не бігла до туалету. Та це не було сто відсотковим показником.
Чомусь, ця ситуація почала її напружувати.
Використавши весь свій запас англійської мови і трохи слів з велетенського словника, купленого нею напередодні, Еморі записалася до гінеколога.
Це можуть бути звичайні гормони.
Коли вона приймала протизаплідні місячні завжди могли затримуватися. На місяць... Максимум на місяць.Через постійну нудоту і випадання волосся Еморі перестала приймати протизаплідні вже після того, як покинула бордель.
Вони їй були непотрібні.
Еморі віддавала сорок п'ять відсотків скачку гормонів, тридцять п'ять стресу і двадцять — вагітності.
Бажаючи переконатися в останньому, вчора вона відправилася з охоронцем, якого їй приставив Кастро, до аптеки, де купила десять тестів на вагітність і таблетки від голови.
Після повернення Касторо почав часто зникати, іноді, на цілий день. Робота, яку він відклав задля подорожі, накинулася на нього, ніби хвиля.
Потрібно було все зробити, все побачити, зі всім розібратися, з усіма зустрітися, налагодити якісь справи, потрапити десь на камеру і тому подібне.
Вільний час був тільки вночі.
Вони разом вечеряли, Касторо відправлявся до душу, а потім лягав спати. Еморі встигла звикнути до його жахливого храпу.Та коли Касторо повертався раніше, у них було більше часу для спільного проведення. Він любив говорити, танцювати разом, чи готувати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дикий Пес 18+
RomanceСесилія старша донька заможного чоловіка. Її батько має гроші, чималу владу в їхньому місті, і навіть вплив на вищих за себе людей. Проте, як сильно може змінитися життя, коли все, для чого працював, розсипається. Висипається з долонь, ніби пісок. ...