Найгіршим серед усього був не біль, а повне не відчуття плину часу. Я не знала, скільки минуло часу, після того, як я впала; після того, як потрапила до того чортового недобудованого готелю; не знала скільки часу Еверет пролежав на землі з розтрощеними кістками і пошматованим обличчям.
Підії блимали перед очима, ніби відеоряд. Я ніби бачила все, але пам'ятала лише окремі, самі яскраві деталі.
Перед очима проносилися спогади, які могли бути як сном, так і реальністю. Я бачила яскраву "швидку" допомогу. Після того спогаду настала темрява. Потім вже були короткі відрізки. Спочатку всередині автомобіля "швидкої" допомоги, після — коридори лікарні.
Я пам'ятала, що постійно хотіла запитати "як він?", "він живий?", але сил на ці слова вже не було. Здавалося, що я витратила все, коли кричала, що він живий.
Після того все поринуло в темряву. Так тривало декілька секунд, але насправді пройшло два дні, поки я не отямилася від наркозу.
Першими спогадами був біль в животі і кінцівках. Боліло все, але так жахливо тільки живіт і ноги.
Після того знову була темрява. Вже не така довга, але проспала я більше, ніж було зазвичай. Події між першими днями після операції я не пам'ятала і доводилося згадувати лише зі слів тих, хто в той час був поруч зі мною.
Зачасту, поруч була тільки Марія.
В знеболюючих мареннях, я просила її відвести мене до Еверета, просила розповісти про нього, просила показати його. І ще, я запитувала, чи живий він.
Відповіді, як і самі запитання, я не пам'ятала. І Марія мені їх не говорила.
Коли марення не були звичайним чорним спалахом, мені снилися сни. Кожного разу це були спогади з готелю. Я постійно відчувала, що мене переслідують. Постійно бачила, як Еверет штовхає свого батька до вікна.
Один раз я прокинулася з криком. Вся мокра від поту. Шкіра палала від гарячки. За вечір температуру вдалося збити. На ранок я блювала в рожевий тазик, який тримала санітарка.
Всі перші дні були сповнені болем, страхом, незрозумілістю, втратою координації і розповідями Марії про Томазо, якими вона намагалася відволікти мене від набридливих прохань провести мене до мого чоловіка. Я майже нічого не пам'ятала.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дикий Пес 18+
RomanceСесилія старша донька заможного чоловіка. Її батько має гроші, чималу владу в їхньому місті, і навіть вплив на вищих за себе людей. Проте, як сильно може змінитися життя, коли все, для чого працював, розсипається. Висипається з долонь, ніби пісок. ...