7 розділ

1.3K 59 6
                                    

Батько мовчав. Його мовчання зводило мене з розуму. І мати мовчала. Кетрін з нами не було. Вона пішла до себе в кімнату двадцять хвилин тому, з мокрими очима.

Батько мовчав і тоді, коли я о дванадцятій ночі повернулася додому. Без взуття, половини одягу і нижньої білизни. Тоді він мовчки подивився на мене, і сказав матері, щоб та допомогла мені.

Вона зайвого не питала. Я лише сказала, що втекла, аби повеселитися в якомусь клубі перед заручинами і натрапила на крадіїв. Я їй збрехала, але це краще ніж розповісти всю правду.

Здавалося, мама мені повірила. Вона допомогла мені обробити тонку рану на шиї, і розбиту губу. Про рану на стегні я промовчала. Звідки вона могла там взятися?

Хіба що якийсь нездоровий чоловік міг прикувати мене до ліжка, і розітнути шкіру на стегні, аби тільки отримати від цього задоволення.

Очі батька були прикуті до моєї розбитої губи. І до тонкого поріза на шиї. Він прийшов, як тільки я піднялася з ліжка. Прийшов і мовчав.
Звісно, скоро заручини, я повинна виглядати як найкраще, щоб сподобатися майбутньому чоловікові.

А якщо хтось дізнається, що я втекла? Що буде, як хтось дізнається, що старша донька Лева Девіса втратила цноту перед весіллям?

Батько нервував через це. А дарма. Якщо я і хотіла це зробити, то в мене не вийшло. Він може почати нервувати, коли хтось знайде тіло Мартіна.

Але я не думаю, що він помер. Його товста пляшка не вклала з першого разу, хіба ручка пістолета змогла вбити? Малоймовірно.

- Як ти втекла?- голос батька був тихим. Занадто тихим і грізним.

- Через вікно. Спустилася по трубі, потім до задніх воріт, перелізла через них, і спіймала автомобіль.- Очі батька, здавалося, вкрилися вогнем.

- І жоден з охоронців тебе не помітив?

Я ще навіть не встигла вмитися, а він вже прийшов до мене з розмовами.
Нехай ще запитає, як я поїду обертати собі сукню.

- Ні,- я поглянула на двері, за якими стояв Пьєтро. Надіюсь його не звільнять через мене.

Батько похитав головою, і почав ходити взад-вперед по моїй кімнаті. Мама просто стояла осторонь, склавши руки на грудях. Вона в мене не запитувала, чи втекла я, щоб провести час з хлопцями.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now