Серце гучно стукало в грудях. Іноді здавалося, що Еверет чує цей стукіт, який не дозволяв мені більше нічого почути.Після того як я ввійшла до кімнати, він ще жодного разу не відвів від мене очей. Еверет дивився так, ніби був готовий прямо зараз розповісти моєму батькові про все.
Я намагалась робити вигляд, що не боюся його. Але це виходило погано. Тому що я боялася його.
Коли до Еверета залишилося не більше чотирьох кроків, він сам піднявся на ноги і підійшов до мене. Так само кульгавий.
Я зупинилася і почекала поки він сам підійде. Мої коліна тремтіли. Надіюсь по обличчю не було зрозуміло, що я нервую.
Еверет, на відміну від мене, залишався серйозним. Він і не повинен нервувати. Він сам захотів, щоб я стала його дружиною.
Або захотів після того, як йому це запропонував мій батько.
Підійшовши до мене, Еверет поклав одну руку мені на спину і повільно повів до дивану. Коли я була на підборах, ми були майже одного зросту. Тепер Еверет не здавався таким велетнем.
Його долоня відчувалася занадто гарячою на моїй голій шкірі. Випадково, я згадала як саме цією рукою він опустився до мої трусів.
Тому що він лівша.
— Сесилія гарніше ім'я, ніж Олівія,— по спині пробіг морозець.
Еверет говорив тихо, щоб його почула тільки я. Я його почула, але нічого на це не відповіла. Що мені на це говорити? Що ім'я Еверет, краще за Мартін?
Я помітила, що батько весь час дивився на мене. А можливо й не на мене. Можливо він просто хотів побачити, чи сподобалася я Еверетові, чи не зірветься їхня домовленість.
Домовленість може зірватися. Після того, як він впізнав в мені дівчину, яка вдарила його пляшкою по голові, наш шлюб став крихким і прозорим. Дуже далеким.
— Дайте нам час поговорити наодинці.— Серце почало швидше битися в грудях.
Деякі чоловіки піднялися зі своїх місць майже одразу. Деякі лише тоді, коли на них поглянув Еверет. Батько був в числі перших, а ось той чоловік, що сидів зі склянкою віскі, здавалося, взагалі не планував виходити.
Я помилилася.
Він піднявся, як тільки двері за останнім чоловіком зачинилися. На грубому обличчі сяяла посмішка, яку складно назвати доброю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дикий Пес 18+
RomanceСесилія старша донька заможного чоловіка. Її батько має гроші, чималу владу в їхньому місті, і навіть вплив на вищих за себе людей. Проте, як сильно може змінитися життя, коли все, для чого працював, розсипається. Висипається з долонь, ніби пісок. ...