Е В Е Р Е Т
Металошукачі, купа озброєної охорони, яка бажає витрусити з тебе все, запитання про зброю, наркотики, сигарети, ножівки, передачі.
Еверет підписував все, що йому давали, уважно читаючи склад документу.
Йому ніколи не подобалася судова тяганина, не подобалися документи і поліцейські відділки.
Лука сам хотів зустрітися з сином, нарешті побачили його за такий довгий час, але хвороба вклала його в ліжко. Тому можливість зустрітися з Бароном дісталася Еверетові.
Коли він бачив його востаннє? Років п'ять-шість тому назад? Якщо не рахувати той час, коли його показували майже по всіх телеканалах.
Його звільнення викличе ще більший розголос. Якщо звичайно, Барон ще здатний протягнути до звільнення. Рак легенів - до сраки погана штука.
Фотокартка Барона молодшого не привабила охоронців в'язниці, тому вони навіть не стали її чіпати. Лука хотів, щоб Барон побачив свого сина. Еверетові нічого не вартувало взяти фотографію з собою.
— Dopo l'invio al telefono, il telefono deve essere utilizzato. queste sono le regole./Телефон доведеться залишити на посту охорони до закінчення побачення. Такі правила./— Швидко проговорив чоловік в робі охоронця.
Еверет залишив телефон на на посту охорони.
— L'incontro avrà una durata non superiore a cinque minuti e con la presenza della security. Come cittadino degli Stati Uniti d'America, è tuo dovere parlare italiano. Parla chiaramente, chiaramente e non avvicinarti al vetro. Ti è tutto chiaro?/Зустріч буде тривати не більше п'яти хвилин і з присутністю охорони. Ваше завдання, як громадянина Сполучених штатів Америки, вживати при розмові італійську мову. Говорити чітко, ясно і не нахилятися близько до скла. Вам все зрозуміло?/— цей чоловік вже був старшим і виглядав вже більш впевнено.
— Tutto chiaro./Все зрозуміло./
—Allora seguici. Tieni il passo, non avvicinarti troppo alle sbarre, non distrarti. Ti è tutto chiaro?/Тоді слідуйте за нами. Не відставате, не підходьте близько до ґрат, не відволікайтеся. Вам все зрозуміло?/
— Così./Так./
Чоловік розвернувся і пішов вперед, водячи їх довгими коридорами. Ув'язнені репетували і тягнули руки через ґрати. Це був відсік, де тримали чоловіків, що скоїли не такі страшні злочини, як Барон старший.
Трохи далі, коли вони вже минули коридори з ув'язненими, чоловік підвів його до металевих дверей, біля яких стояли охоронці. Еверет нарахував чотирьох.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дикий Пес 18+
RomanceСесилія старша донька заможного чоловіка. Її батько має гроші, чималу владу в їхньому місті, і навіть вплив на вищих за себе людей. Проте, як сильно може змінитися життя, коли все, для чого працював, розсипається. Висипається з долонь, ніби пісок. ...