15 розділ

1.4K 61 14
                                    


— Тобі точно не погано? Ти кульгаєш, тобі ж напевно боляче. Ходити наприклад,— Еверет йшов слідом за мною. Я поглянула на нього через плече.

— Туфлі мені натирають. Занадто вузький носок.— Еверет опустив погляд на мої ноги.

— То зніми їх, якщо вони натирають.
— Інших в мене немає. Ходить босоніж — не варіант.

Ми завернули за ріг. Двері туалету були темного кольору і знаходилися в самому кінці коридору. Більше жодних людей в коридорі не було.

Ми були одні. Через це я почала нервувати.

Він може зробити, що завгодно, коли поруч не буде людей, які зможуть мені допомогти.

Те, що він хвилюється через моє самопочуття, нічого не означає. Він просто хоче, щоб перша шлюбна ніч відбулася як потрібно.

Щоб моє самопочуття нічого не зіпсувало.

— Я скажу, щоб тобі знайшли другу пару взуття. Який в тебе розмір ноги?— дивно, що він сам цього не знає.

— Тридцять восьмий. Тридцять дев'ятий також підійде.— Еверет кивнув.

Я збільшила крок, намагаючись якнайшвидше дістати до дверей. Не дивлячись на хвору ногу, Еверет не відставав від мене, так само відстаючи рівно на два кроки.

Мене лякала та точність, з якою він переслідував мене. Як би швидко, чи повільно я не йшла, Еверет завжди йшов на два кроки позаду.

Здається, це зветься переслідуванням.

Діставшись до дверей гостьового туалету, я схопилася за ручку і смикнула її на себе. Двері легко піддалися, але потім, відразу ж, зачинилися. Еверет зачинив їх прямісінько перед моїм носом.

— Якщо тобі стане гірше, я тут. Варто просто закричати,— Еверет прибрав руку з дверей, і зробив крок назад, дозволяючи мені знову відчинити двері.

Це все можна було сказати не зачиняючи дверей перед моїм носом.

— Йди. Я не стану вибивати двері, як тільки ти зникнеш з поля мого зору, подумавши, що коханець забрався до тебе через вентиляційний отвір,— я змусила себе натягнуто посміхнутися, і відразу ж зачинила за собою двері, під тихий сміх Еверета.

Як тільки Еверета більше не було видно, і міцний замок був зачинений, я підбігла до умивальника, і мене вирвало. Всім тим, що я їла до цього.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now