24 розділ

1.6K 77 5
                                    


С Е С И Л І Я

— І як, тобі подобається жити в новому домі?— запитала тітка на іншому боці слухавки.

— Важко сказати. Незвично. Не скажу, що подобається, але звикнути можна,— я ледве підняла руку, щоб перемкнути канал на телевізорі,— як там Кетрін? Мама?

— Все добре з твоєю Кетрін. Спочатку плакала, що ти більше не живеш тут, а потім і зовсім забула про твоє існування.— Я кивнула сама собі. Це в стилі Кетрін,— якби Леву не вдалося переконати її, що на весіллі були аніматори...

— Кетрін повірила, що то була вистава?

— Кетрін дурепа. Звичайно повірила. І вистава їй сподобалася.

— Тітко...

— Тільки непотрібно цього. Кетрін дійсно дурепа. Така яскраво рожева, що в мене скоро почнуть сльози з очей литися.

Я всміхнулася, зупиняючи вибір на якомусь старому мильному серіалі. Їх ще називають "суто жіночими". Гадки не маю, чому саме так.

— Лев виглядав таким задоволеним, після вашого весілля, що його ноги ледве торкалися землі від радості. Все це зникло, коли твій чоловік приперся до нашого будинку посеред ночі. Лев не сказав нам, що той хотів, може ти скажеш?

— Еверет забирав пацюка.

— Він говорив про щось з твоїм батьком.

— Якщо так, то Еверет мені не звітує про що з ким говорить...

— Не потрібно цього. Після хорошого сексу чоловіки зазвичай починають говорити про свої справи. Мій говорив,— тітка тихо засміялася.

Я не знала що їй на це відповісти. Вчора лікар мене оглянув, і сказав що все добре. Таблетки більше пити не потрібно. І на холодному також сидіти не потрібно.

Я запитала в лікаря, чи можна мені займатися сексом після хвороби. Можна. Еверет чекав на мене в коридорі, він не чув про що зі мною говорив лікар.

Я могла сказати йому все що завгодно, наприклад, що я все ще хвора, і таке інше. Але я сказала Еверетові, що тепер зі мною все добре.

За ці два дні він жодного разу не спробував торкнутися мене. За вчорашній день, і сьогоднішній, уже вечір, і день підходить до завершення.

— Еверет про таке зі мною не говорить.

— Ти займаєшся з ним сексом? І що, він тебе ще не вбив? Батько виявився неправим, і Еверет все ж таки отримав, те що йому обіцяли? Не мовчи, Сесиліє.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now