34 розділ

1.7K 63 24
                                    

— У вас не виникло проблем з житлом?

Я похитала головою і поставила чашку з чаєм на стіл. Дівчина, що сиділа передімною, була вимушена посміхнутися.

Я також посміхнулася їй у відповідь.

Сидіти на м'якому, оксамитовому дивані було незручно. Рани, що Еверет ненавмисно залишив ножем на шкірі сідниць, боліли і пекли.

Особливо, коли я сиділа.

Мія Агості прискіпливо роздивлялася мене вже трохи більше години. Поки Еверет говорив з господарем маєтка, в якому я вимушено гостювала.

На невисокому столі передімною стояла тарілка з цукерками в чорних обгортках. Я їх куштувала, і вони виявилися такими смачними, що відразу захотілося всі з'їсти.

Хто ж не любить спресоване насіння соняшника, обгорнуте в шоколаді? Я люблю.

— Зараз час туризму. Всі відправляються на зимові вікенди до... відомих країн. З житлом бувають деякі проблеми.

Я кивнула.

— Добре, що у нас проблем не було.

Мія знову посміхнулася. Натягнуто.

Вона була неймовірно красивою дівчиною. Волосся, кольору воронячого крила, сірі очі і трохи витягнуте обличчя, що робило її схожою на аристократку.

Дивлячись на її тіло, що було в кращій формі ніж моє, я б не сказала, що вона народжувала два місяці тому назад.

Еверет розповів мені, по дорозі до маєтку, що вона була вагітною від Барона, і ось недавно народила хлопчика. Якого також назвали Бароном.

Барона молодшого з нами не було. Я навіть не бачила його. Напевно, обов'язки Мії зараз виконує нянька.
Щоб ми могли нормально поговорити.

Маєток був великим, просторим і світлим, але все прямо говорило, що господар тут старий чоловік. Інтер'єр нагадує про це.

На одній зі стін, що була навпроти дивану, висіли чіїсь дитячі фотокартки. Мені було не важко здогадатися, що на них всіх зображений Барон старший. Часова лінія починалася років з чотирьох, і закінчувалася випуском з університету.

Мія, побачивши, що я дивлюся на фотографії, і сама на них поглянула.

— Лука дуже переживає втрату сина. Він був у нього єдиним, і до того ж, хворим. У втраті сина я йому співчуваю,— "а у втраті такої людини, як Барон старший, ні".

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now