Бонусний розділ

1.3K 47 22
                                    

(Данний розділ являється висвітленням сімейного життя Сесилії і Еверета, і не несе особливо важливої інформації, тому, якщо вам таке не подобається, можете його пропустити ☺️)

Мені принесли їх на другий день після пологів. Перший я провела в ліжку, не маючи сил навіть піднятися. Боліло все і всюди. Руки і ноги не слухалися. Їсти я не хотіла і не могла. В туалет вдавалося сходити лише з допомогою Еверета.

Він заносив мене туди на руках і повертав назад.

Під вечір стало тільки гірше. У мене пішло молоко. Нічна сорочка забруднилася. Еверет допоміг мені переодягнутися.

Він взагалі провів зі мною цілий день. Залишався в палаті навіть тоді, коли я спала. Я не запитувала у нього, чому він не залишає мене. Лише здогадувалася, що він може надто сильно перейматися моїм станом.

Йому ще не доводилося бачити, щоб я почувалася так погано.

Та як би він не переймався, мені вдалося вмовити його повернутися переночувати в будинку. Якби не собаки, яких ніхто не міг погодувати, він би лишився зі мною на ще одну ніч.

Спала я міцно і добре, поки мене не розбудили о сьомій ранку. Санітарка привезла мені сніданок і повідомила, щоб я готувалася до знайомства зі своїми синами.

В дорогій клініці, звісно ж, їжа була неймовірно смачною. Я була такою голодною, що з'їла геть усе. Добавки мені не дали, зіславшись на дієту для годуючих груддю матерів.

Знеболююче також не дали.

В туалет довелося діставатися з допомогою санітарки. Під час вагітності я набрала зайвого і ще не повернула здатність керувати своїм тілом повністю, тому ми йшли повільно. У неї не було стільки сили, як у Еверета, щоб носити мене на руках.

Ходити в туалет все ще було боляче.

Після повернення до палати, мене відвідала лікарка. За її словами, мої аналізи і показники в нормі. Але потрібен деякий час на відновлення.

Віктора і Кастора привезли через пів години. Вони спали. Тоді я не звертала особливої уваги на те, що Віктор поводився тихо, і це було дарма. Потім доведеться цінувати кожен час його тиші.

Я не могла довго стояти на ногах, тому їх поставили прямо перед моїм ліжком.

Їхній одяг передав медсестрам Еверет, тому вони були одягнуті в ті огидні комбінезони, які подобалися лише йому. Віктор був одягнений в комбінезон яскраво-лимонного кольору, з зображеними на ньому крилатими доларами, а Кастору дістався темно-рожевий, з намальованими вівцями. Вівці були красивими, але їхні морди виглядали так, ніби вони всі хворіли невиліковною хворобою.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now