Не дивлячись на те, що в цій кімнаті давно ніхто не жив, можливо Еверет зупинявся тут раніше, але все ж не жив, мила, мочалки і гелі можна було знайти.Я дивилася. Термін придатності все ще не вийшов.
Значить останній раз ванною кімнатою користувалися не в 2008 році.
Ванна кімната не виглядала так, ніби нею користуватися чотирнадцять років тому назад. Вона була зовсім новою. Навіть кращою ніж в мене.
Ванна кімната Еверета була кращою за ту, що була в моєму батьківському домі.Я ще не знаю, як вона буде виглядати в моєму новому домі.
Коли Еверет зайшов, я зачинила за ним двері і провернула замок, відчуваючи полегшення від звуку клацання.
Зачиняти двері, коли я приймаю душ, чи ванну — моя постійна звичка. Навіть якщо зараз душ буду приймати не я.
Еверет подивився на мене. На його обличчі не було жодної емоції, але напевно він хотів дізнатися, навіщо я закрила двері. Можливо, йому подобається митися з відчиненими?
— Ніхто не подумає зайти до ванної кімнати. Навіщо зачинятися?— я потиснула плечами.
— Звичка.
Еверет кивнув і поглянув на ванну. Залазити він хотів саме в неї. Якщо поставити Еверета під душ, мені буде досить проблематично помити його всього, не намочившись з ніг до голови.
Було б краще, якщо б Еверет все ж таки зміг потрапити до ванни, а не до душової кабінки.
— Зможеш залізти до ванни?
— Зміг би, якби в мене був не розідраний живіт і половина правової ноги. Всім була цікава лише моя нога,— найвразливіше місце. Звичайно всім була потрібна його нога.— Душ. Туди я потраплю.
— Тоді роздягайся. Я поки ввімкну воду.
Я обійшла Еверета, і направилася до душової кабінки. Лійка була зверху. Точніше, її взагалі не було. Вода текла з верху кабінки. Там можна було налаштовувати потік, силу і все інше.
Щоб ввімкнути воду мені довелося витратити трохи свого часу. Я ніколи не користувалася такого типу кабінками, але розібралася досить швидко.
Важче було зрозуміти де холодна вода, а де тепла.
Я вимкнула воду, зрозумівши, що прямо зараз Еверет не зможе потрапити до кабінки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дикий Пес 18+
RomanceСесилія старша донька заможного чоловіка. Її батько має гроші, чималу владу в їхньому місті, і навіть вплив на вищих за себе людей. Проте, як сильно може змінитися життя, коли все, для чого працював, розсипається. Висипається з долонь, ніби пісок. ...