6 розділ

1.2K 56 3
                                    

Біль, що пронизав мою ногу, після того, як Мартін провів гарячим язиком по свіжій рані, був мізерним. Майже помітним. Якщо зрівнювати його з болем, що розцвітав в підвішеному зап'ястку.

Залізо, що врізалося в шкіру, поки я смикалася, намагаючись звільнити руку, здавалося справжнім.

Мартін міг мені збрехати. Це могли бути справжні наручники. А він просто сказав, що не справжні, щоб я не репетувала.

— Відпусти мене! Прибери від мене клятого ножа!— вільною ногою я вдарила Мартіна в бік, трохи нижче грудей. Він лише трохи сіпнувся.

Вістря ножа, якого він тримав, чиркнуло мене по стегні. Я застогнала скрізь стиснуті зуби. Це був далеко не стогон задоволення.

Я встигла смикнути ногу назад, якраз в той момент, коли Мартін вже хотів притиснути її своїм коліном до ліжка. Коли в нього не вийшло це зробити, з його горла вирвалося гарчання. Схоже на собаче.

Я вдарила його вдруге. На цей раз сильніше, і точнісінько в ребра. В те місце, де в нього була жовта шкіра. В те місце, де в нього був досить старий синяк.

Мартін видав тихий хрип. Я завдала йому біль. Його синяк все ще болить йому.

Намагаючись схопити мою другу ногу, Мартін випустив з долоні ножа.

Холодна зброя впала мені на ногу, вдарилася об стегно, і скотилася донизу. Ніж стояв на руків'ї поміж моїх ніг. Гостре лезо притислося до шкіри.

Я перестала смикатися.

Шия не єдине місце, де закручується багато артерій і вен. На стегні також є великі кров'яні судини. І якщо порізати хоч одну з них, я можу загинути на місці, не дочекавшись приїзду "швидкої" допомоги.

Мартін знав краще за мене де знаходяться великі кров'яні судини, тому майже відразу прибрав ножа, не забувши перед тим знерухомити мене, сівши на мої ноги.

Він був таким великим і важким, що я більше не могла смикатися.

Натомість я вдарила його долонею по обличчю. Гучний ляпас рознісся по всій кімнаті. Шкіра на долоні почала пекти. Я почула, як зуби Мартіна клацнули.

Його голова лише трохи сіпнулася вбік. Волосся перебувало в безладі. Мартін тяжко дихав.

Покидьок. Клятий покидьок. Ось хто він.

— Відпусти мене. Негайно! Я не хочу це продовжувати!— я намагалась кричати, але в мене не виходило.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now