Найгірше, що можна було уявити, це те, що мені доведеться залишитися в домі Стаффордів більше ніж на один день.Я залишилася в домі, в якому вбили десятки людей. Чоловіків і жінок.
Мій телефон забрали, і напевно кудись викинули. Проте мені принесли новий. З новою сім-картою.
На новому телефоні не було жодних контактів. Окрім Еверетового. І ще, напевно, там скоро з'явиться номер Семвела.Якщо він прокинеться.
Головне, що він живий. Все інше не так важливе, як здається.В маєтку мені виділили кімнату. Саме в тій кімнаті повинна була відбутися перша шлюбна ніч. Але на ліжку я спала одна. Еверет був в іншій кімнаті.
Його потрібно було відвести до лікарні. Йому потрібна допомога навчених лікарів. Його потрібно прооперувати.
Але Роберт старший відмовився вести Еверета до лікарні. За його словами, це не занадто серйозно, щоб підставляти ризику його ім'я. Йому вистачило і Семвела, який з часу поранення не виходив з коми.
Я навідувалася до Еверета. Частіше за все мене змушували. Або Вінтер просила скласти їй компанію. Вона говорила, що коли поруч з нею хтось є, їй стає не так погано.
Але одного разу я навідалася до Еверета сама. Мене ніхто не просив. Я просто прийшла, гадки не маючи, чому я це зробила.
В його кімнаті смерділо таблетками, спиртом і кров'ю. Коли я прийшла, Еверет спав. Він майже завжди спав. А коли не спав, то перебував у майже живому стані, поки йому знову не давали морфін.
Його прооперували. Лікарі Роберта старшого, мого тестя, змогли прооперувати Еверета за межами операційної. І було замітно, що зробили вони це добре.
Еверет спокійно спав у ліжку, накритий ковдрою до грудної клітки.
Я декілька хвилин стояла і дивилася, як повільно підіймається і опускаються його груди. Вдих-видих.
На криваві простирадла більше ніхто не претендував. За словами самого Роберта старшого, крові було достатньо, для того щоб доказати, що Сесилія Девіс може змінити прізвище на Стаффорд.
Я навіть не знала, з якою метою прийшла до Еверета. Перевірити, чи він живий, перевірити чи дихає? Я збрехала, якби сказала, що засмутилася через його смерть.
Ми чужі один одному. І навіть одинакове прізвище цього не змінить.
Після того випадку, я намагалась більше не заходити до Еверета.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дикий Пес 18+
Lãng mạnСесилія старша донька заможного чоловіка. Її батько має гроші, чималу владу в їхньому місті, і навіть вплив на вищих за себе людей. Проте, як сильно може змінитися життя, коли все, для чого працював, розсипається. Висипається з долонь, ніби пісок. ...