Еверет зняв зі стіни голову впольованого вепра і недбало кинув її на підлогу.
Я сильніше стиснула ручку кухлика з чаєм.
За головою було щось, дуже схоже на сейф. Але сейфом воно не було. Це були звичайні двері, як до якоїсь шухляди.
Еверет подивився на мене, відходячи в бік.
— Я намагатимусь зробити все, щоб захистити тебе і себе. Але якщо все ж таки щось станеться і мене вб'ють, чи, наприклад, я впаду в кому, ти матимеш тікати,— Еверет відкрив двері шухляди.
За дверцятами лежали самі тільки документи і гроші, багато грошей. І ще зброя. Два пістолети. Новий пістолет, і револьвер. Хоча на зброї я не розуміюся, але як виглядає револьвер знають всі.
— В цьому тебе звати Олівія Сільвер. Ти проживаєш в штаті Мен, вже забув яке тут місто записано, але якесь повинно бути.— Еверет закинув паспорт до шухляди, і витягнув три нових,— Франція, Німеччина і Україна. Тікай туди, де тебе не зможуть знайти. У найбільші країни.
Паспорти повернулися на місце. Еверет витягнув ще якісь. Ці вже були не для мене.
— Собачі. Якщо зі мною щось станеться — вивези їх з країни. Це відразу буде кидатися в очі. Дівчина з шістьма собаками, але якщо все ж виходить це зробити, то зроби.
Те, що Еверет зараз мені показує — незаконно. Інші паспорти і все інше. Звідки він їх дістав?
— Вмієш стріляти з пістолета?
— Ні.
— Добре. Тоді з завтрашнього дня я почну тебе вчити. Це дуже корисна навичка, яку треба мати, коли виходиш заміж за мене.
Еверет закрив дверцята і повісив голову вепра на місце. Скляні очі тварини дивилися на мене. По спині пробіг морозець.
— Це все нелегально. Звідки ти це дістав? Підробні паспорти, пістолети. Не думаю, що останнє ти законно зареєстрував на своє ім'я.— Я охопила кухлик пальцями. Чай був вже не таким гарячим.
— Навіщо реєструвати клятий пістолет? Не бачу в цьому потреби.— Еверет звідкись дістав сигарету.— Документи це таке діло. Потрібно лише мати зв'язки.
— І ти її маєш?
— Тепер і ти їх маєш.
— Через твоє ім'я?— через ім'я мого законного чоловіка.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дикий Пес 18+
RomanceСесилія старша донька заможного чоловіка. Її батько має гроші, чималу владу в їхньому місті, і навіть вплив на вищих за себе людей. Проте, як сильно може змінитися життя, коли все, для чого працював, розсипається. Висипається з долонь, ніби пісок. ...