10 розділ

1.3K 52 11
                                    

Два місяці минули так швидко, що я навіть не встигла помітити.

Мій вісімнадцятий день народження відсвяткували вчора.

Вчора я й отримала подарунок від Еверета. Мені його вручили, як тільки я прокинулася. Коробка була великою і важкою.

В ній була клітка. Велетенська, металева клітка.

Спочатку я подумала, що це нагадування від Еверет, що день нашого весілля невпинно наближається, і що скоро я опинюсь в такій самій клітці.

Але все виявилося не так, як я собі уявляла.

Клітка була всього лише кліткою. Еверет подарував її, щоб вона слугувала за призначенням.

Все після святкового обіду Райен, один з двох охоронців, яких до мене приставив Еверет, приніс мені пацюка. Велетенську тварюку. Напевно, цей був найбільшим з усіх пацюків.

Я ніколи не цікавилася пацюками. Ніколи не хотіла їх собі, і навіть батьків жодного разу не благала купити мені пацюка. Лише один просила мишу на день народження.

Це було два роки тому назад, і зараз я рада, що ніякої миші мені не купили.
Подарунок Еверета не змусив мене відчувати до нього симпатію. Я все ще не хочу ніякого весілля.

І хочу позбутися триклятого пацюка.
Тварин я люблю. Аж занадто. Але цей пацюк... Таке відчуття, що його дістали з каналізації, а потім принесли мені як подарунок.
Разом з кліткою була записка. "Я наказав їм знайти найбільшого з тих, яких вдасться знайти. З днем народження, руденька. Чекати залишилося не довго ".

Записку я відразу викинула до смітника. Вона змушувала мене нервувати. Я намагалась забути про весілля. Але воно вже давно лягло на моє життя велетенською тінню.

Пацюка я назвала Шивою. Мені все ніяк не виходило з голови те татуювання. Той індійський бог. Я не знаю його справжнє ім'я, але думаю, що то Шива.

Шива виявився ручним. Здебільшого, більшу частину свого буття, він шастав по моїй кімнаті, шукав щелини в стінах, і чекав поки хтось відчинить двері, щоб піти до коридору.

Батько не знає, що в мене в кімнаті тепер оселився пацюк. Мати і Кетрін його бачили. Він їм також не сподобався. Мати нагадала мені, що Шива може бути розповсюджувачем чуми, а Кетрін зупинилася на думці, що він просто некрасивий.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now