44 розділ

977 45 74
                                    

Я жодного разу не бачила, щоб він плакав. Жодного разу не бачила, щоб він зривався на таку страшну істерику.

Мої руки почали тремтіти сильніше. Я стояла на місці і не знала, що варто робити. Сльози холодними краплями застигли в очах.

В повному холоді, лише Пляма зігрівала мені шкіру під серцем теплом свого маленького тіла.

Еверет знову заволав, як поранена тварина. Його голос зірвався і під кінець перетворився на хрип. Ніби хтось взяв і перетнув його голосові зв'язки гострим ножем.

Здалося, що кров почала тремтіти в жилах.

Обличчя Еверета було мокрим, почервонівшим і вимащеним шмарклями. Собача кров вкривала його щоки, підборіддя і рот. Витираючи зі свого обличчя сльози, він все більше і більше вимащувався кров'ю.

Той біль і глибокий відчай, який проступав через кожну пору, неможливо було не помітити. Його біль роздирав і мою грудну клітку.

У нього забрали його собак. Частину його самого. І, звісно, це завдало нищівного удару.

Чоловік, який на моїх очах вичавив хлопцеві очі пальцями, який закопав вбитого мною, чоловік, якого всі називали Психопатом, стояв на колінах і плакав від втрати своїх домашніх улюбленців.

Не плакав, а ридав, заходячись криком, як поранена тварина.

На м'яких ногах, я пішла вперед, відчуваючи, що сухі, холодні очі знову наповнюються слізьми.

Еверет зігнувся і впав обличчям на тіло Фредеріка, продовжуючи хрипко кричати. Його голос дуже швидко зірвався, і єдине, що він міг робити, це швидко ковтати повітря, видаючи страхітливі стогони.

Наблизившись впритул, я поклала вільну долоню на його спину. М'язи і шкіра тремтіли під шаром одягу.

Відчувши, мій доторк, Еверет різко вирівняв спину і схопив мене за зап'ясток. Цей рух завдав мені біль. Я присіла і тихо застогнала. Йому довелося декілька разів моргнути,  щоб прогнати з очей плівку.

Коли він розгледів мене, його долоня розслабилася. Щоками продовжували котитися прозорі сльози. Вони збиралися на підборідді і великою краплею падали на пошматований бік Чорного.

— Не чіпай мене.— Його голос був таким тихим, що мені заледве вдалося розібрати слова. Довелося уважно слідкувати за рухами його губ.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now