13 розділ

1.3K 58 7
                                    


"Який вам колір більше подобається?"

"Можливо, маєте якісь бажання, що до зачіски?"

"Знаєте, що подобається вашому майбутньому чоловікові? Інтимна епіляція обов'язкова перед весіллям".

"Ви справді будете найкрасивішою нареченою".

До кінця приготування моя голова гуділа від запитань. Живіт нестерпно болів, поки я не випили знеболююче. Потім стало легше.

Від інтимної епіляції мені довелося відмовитися. Не думаю, що вона буде потрібною.

Мати весь час стояла поруч і сама давала стилістам поради, як краще причепурити мене до весілля. Вона знала, що в мене почалися проблеми з самого ранку, але старанно цього уникала.

Я не змогла одягнути ту білизну, яку мені подарувала мати. І мені, через це, стало трохи легше.

Церемонія вінчання відбудеться о дванадцятій дня. І я якраз на неї встигаю. Вінчання буде відбуватися в маєтку Стаффордів.

Мати казала, що там навіть священик буде.

Від цього легше не ставало.

Я не хотіла їхати на весілля. Не хотіла вінчатися з Еверетом перед священиком. Не хотіла весь день ходити з болем в животі. І, кінець кінцем, не хотіла пояснювати, чому першої шлюбної ночі не буде.

Менструація може зупинити його?

Надіюсь, що так.

Груди трохи набрякли, а живіт роздувся. Мені довелося попросити, щоб корсет не затягували занадто сильно. Щоб я могла дихати.

Туфлі з гострим носком стискали мої пальці. Стискали до болю. Особливо після довгого носіння. До кінця весілля я не протягну. Доведеться їх зняти, щоб не впасти під час першого танцю.

В кінці приготування, я виглядала як справжня принцеса. Сукня була ніби шита для мене. Хоча, насправді її й так шили для мене на замовлення. Все, що було на мені, було куплено за гроші Еверета.

Починаючи з сукні, і закінчуючи підв'язкою на правій нозі. Навіщо взагалі потрібна та підв'язка? Лише заради традицій? Щоб гостям не було нудно на весіллі?

Моє волосся стягнули на потилиці в охайну гульку. Все волосся прибрали подалі від обличчя, через що воно здавалося гострішим. Мішки під очима все ще лишалися.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now