28 розділ

1.4K 58 5
                                    

Три дні минули в тиші.

Ми пропустили перший літак. У Еверета було занадто багато роботи. Він часто їздив в місто.

Я не цікавилася справами Еверета. Навіть не діставала його з питаннями про батька.

Я, чомусь, знала, що все вже закінчилося. Знала, що батька більше немає в живих. Мені хотілося зателефонувати до тітки, запитати, чи це справді так.

Але не вистачало хоробрості. Кожного разу, як я брала в руки телефон, я клала його назад. Було страшно почути, що батька знайшли застреленим. Я знала, так буде, і мені всеодно було страшно.

Було страшно спати в одному ліжку з Еверетом. Куди б він не їздив, він завжди повертався. І завжди лягав спати поруч зі мною.

Я не могла кожен раз не згадувати закривавлене обличчя хлопця, якому Еверет вичавив очі. Вказівним і середнім пальцями. Вони луснули під його натиском.

І хлопець помер. Еверет його вбив.
Спати поруч з Еверетом — було для мене найбільшим покаранням. Вдень я бачила його нечасто. Але вночі...

Вночі ми постійно були разом. Постійно.

На наступний ранок, після поїздки до клубу, у мене з'явилося сильне відчуття провини. Я була винна перед хлопцем. Він не заслуговував смерті. Ув'язнення, чи покарання — так. Смерть від того, що тобі вичавили очі — ні.

Я не мала жодного права вирішувати, чи жити йому чи померти. Але Еверет думав, що має таке право.

Другий день був ледве кращий за перший, їх розділяли лише жахіття, які снилися мені. Мене постійно нудило, їсти не хотілося.

Тренування довелося відкласти.

Еверет чекав мене кожен ранок трьох днів. Коли я прокидалася, то в очі відразу кидалися акуратно складені спортивні речі. Я жодного разу їх не одягнула.

Жодного разу не заговорила з Еверетом. Не могла. Мені потрібен був час. Я вперше дізналася про нього трохи більше. І це було жахливо.

Три дні минули повільно. Вони тягнулися, ніби резина, а коли я хотіла їх відпустити, били мене по руках до крові.

Виліт завтра зранку. VIP-клас. Прокинуться доведеться в п'ять годин ранку, щоб встигнути помитися, одягнутися, привести себе до ладу, і потім поїхати до аеропорту.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now