30 розділ

1.9K 68 16
                                    

Жодна сукня, яку я приміряла, не підходила мені. Їхні коміри були занизькими, і повністю не закривали яскравий синець на шиї, який залишився після вчорашнього вечора.
Чорна сукня пішла до червоної, і синьої. Залишилася лише зелена.

Але в зеленої була відкрита спина. За один вечір висипання нікуди не зникло.

Я знала, що зелена не підійде, але хотілося подивитися, чи закриє її комір мою шию.

Одягти сукню було легким завданням. Вона сиділа на мені, як друга шкіра. Але спина була повністю оголеною, виріз занадто глибоким, таким, що бюстгальтера не одягнеш, і комір не закривав нижньої частини синця.

Тоненькі мотузки зеленого кольору, що відходили від лінії бюсту, тягнулися до шиї, і вже там перетворювалися на комір, який міцно охоплював шию. Шию, але не синець.

Я вийшла з примірочної і мої очі відразу ж знайшли Еверета, який сидів на одному з крісел. Він роздивлявся інтер'єр дорогого бутика, і час від часу звертав погляд на примірочну, де знаходилася я.

До заручин залишилося дві години. О сьомій ми повинні бути в маєтку.

Але Еверет не турбувався про час, так як я. Йому не важливо було з'явитися вчасно. Головне, що ми взагалі там з'явимся.

Я так не вважала, але проблема з сукнею тягнула мій час донизу. Шарлотта купила лише з відкритою шиєю. А з відкритою шиєю я йти не збираюся.

Коли я вийшла, Еверет відразу перевів на мене погляд. Його губи смикнулися, але він не посміхнувся. В чорних очах стрибали світлі плямки. Вони в нього блищали.

— Ти обрала цю сукню?— скільки разів він вже задавав мені це запитання? Багато.

— Ні. Жодна не підійшла.

Еверет кивнув. Вперше за сьогоднішній день з його горла не вирвався стогін незадоволення. Хоча, мені вистачить і виразу незадоволеного обличчя.

Напевно, Еверет ненавидить чекати. Скільки я вже обираю собі сукню? Чорт його знає. Але напевно, довго.

— Можемо поїхати до іншого магазина. Не думаю, що тут ще залишилися сукні, які ти не приміряла.— Промовив Еверет, підіймаючись на ноги.

Він вже був одягнений, і чекав тільки на мене. Тому що після одруження він не може з'явитися на такому великому святі без своєї дружини. Сам Еверет говорив, що в Італії більш жорсткі правила, стосовно сімей.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now