Розмова з тіткою відбулася три дні тому назад. І якби я не хотіла все подальше життя уникати батька, мені довелося спуститися донизу, щоб повечеряти.Минулого разу, коли ми вечеряли всією сім'єю, батько повідомив, що віддає мене заміж. Вираз обличчя матері говорив мені, що вона і не здогадувалася про плани батька.
Він ніколи, нічого їй не говорив. А мати ніколи нічим не цікавилася. Говорила, що їй вистачає знання і того, що бізнес батька збудований не самим чистим шляхом.
"Не самим чистим шляхом", ще м'яко сказано.
У що міг вплутатися батько, що єдина можливість вибратися з пастки, моє одруження?
Проблеми з поліцією? З податковою службою? З прикордонниками? Чи значно більші проблеми. Такі як, наркотики, чи торгівля людьми.
Чорт його знає, у що він вплутався, але я не бажаю сплачувати його борги своїм тілом. Не бажаю ставати чиєюсь рабинею.
— Сесилія. Гадав, ти й сьогодні пропустиш родинну вечерю,— занадто гучно проговорив батько, не підіймаючи очей з нової газети новин "USA TODAY".
Я не відповіла йому, опускаючись на свій стілець, що стояв поруч з місцем Кетрін. Мати сиділа навпроти нас, разом з батьком. А тітка на неділю вирушила до Франції, аби побачити Ейфелеву вежу власними очима, і відвідати протоку Ла-Манш.
Гадки не маю звідки вона бере гроші, коли в батька з ними проблеми. І гадки немаю, навіщо їй здалася та Ейфелева вежа, і чортова протока Ла-Манш, що знаходиться на самісінькому кордоні між Францією, та островом Великої Британії.
Тітка Роза може бути де завгодно, тільки не в Франції. Вона не любить Францію і французів. Не любить французьку моду, кулінарію і культуру.
Де завгодно, тільки не у Франції.
— Будеш грати в мовчанку? Роби, що хочеш. Хоч підпали на голові волосся, і всунь до штанів підпалену петарду, але ти всеодно вийдеш за нього заміж. Це не обговорюється.— Пальці батька почали помітно тремтіти, тому він поклав вилку на стіл, і зробив вигляд, що газета цікавить його більше розмови.— Краще обери собі сукню.
— До весілля ще є час. Встигну обрати. Навіть не одну.— Я опустила погляд на тарілку. Шматок м'яса, оточений овочами, приготовленими на пару, змусив мій шлунок видати здавлений гуркіт.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дикий Пес 18+
RomanceСесилія старша донька заможного чоловіка. Її батько має гроші, чималу владу в їхньому місті, і навіть вплив на вищих за себе людей. Проте, як сильно може змінитися життя, коли все, для чого працював, розсипається. Висипається з долонь, ніби пісок. ...