С Е С И Л І Я
У великому супермаркеті не було жодної назви, яку б я могла зрозуміти. З фруктами все було легше, я обирала їх на око, а ось з приготованою їжею, яку продавав високий італієць, все було складніше.
Я не знала, чи розуміє він англійську, але була впевнена в тому, що я не знаю італійської.
Еверет зник, тому я чекала його біля великих ящиків з фруктами. Одна жінка випадково заділа мене плечем і почала, напевно, вибачатися. Я жодного слова не зрозуміла, але кивнула їй.
Здавалося, жінка відразу зрозуміла, що я її не розумію і довго мене не затримувала.
Я чекала Еверета не більше декількох хвилин, розмахуючи невеликим пакетом яблук. Вчора мені хотілося фруктів, але в готелі їх не було.
В долоні Еверет тримав дві пляшки пива. Прогулянка по місту буде веселою.
— Ти ходив купити води.— І купив він зовсім не воду. А пиво з італійською етикеткою.
— Води не було,— Еверет вказав підборіддям на мій пакет,— це все? Якісь страшні яблука ти набрала.
Клацнувши язиком, я поглянула на свої яблука. Вони були не просто свіжими і апетитними. Вони були дивовижними.
— Я їх взяла, тому що вони зелені. Зелені яблука мені більше подобаються за червоні. Вони кисліші,— я озирнулася.
Люди звертали на Еверета увагу. Здебільшого, через його пошрамоване обличчя. Мені було б неприємно від таких поглядів, але Еверет вже звик. Напевно.
— Ти більше нічого не хочеш? Вдруге я не витримаю. На сьогодні досить походів по магазинах.— Еверет почав перебирати в руках червоні яблука.
Червоні були більшими і красивішими за зелені, але мій вибір впав на зелені. І я не думала його змінювати.
Я розвернулася на п'ятах, і вказала пальцем (надіюсь, що зробила це непомітно) на прилавок з готовою їжею. За вітриною продавалися не тільки салати і закуски, а ще хот-доги, бургери, піца, і всяке таке.
Я повинна була почуватися як дитина, якій купують все, на що вона вкаже пальцем, але цього відчуття не було.
Цю прогулянку затіяв Еверет. Тому він зобов'язаний годувати нас.— Якби я знала італійську, то купила б сама. Але доведеться зробити це за мене. Якщо буде не складно.— Я поглянула на Еверета через плече.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дикий Пес 18+
RomanceСесилія старша донька заможного чоловіка. Її батько має гроші, чималу владу в їхньому місті, і навіть вплив на вищих за себе людей. Проте, як сильно може змінитися життя, коли все, для чого працював, розсипається. Висипається з долонь, ніби пісок. ...