- Бажаю, щоб ваш шлюб протримався не тільки до кінця ваших життів. Нехай ваш шлюб триває до самого кінця. Навіть в наступному житті ви знайдете одне одного,- я посміхнулася тітці Розі. Вона посміхнулася мені у відповідь.Вона не перша, хто вітає нас благословеннями, і іншими побажаннями. Від всіх добрих побажань в мене голова тріщить.
- Дякую, тітко. Ти красиво сказала.- Я поглянула на Еверета, що сидів поруч зі мною.
Він, напевно, навіть не замітив, як тітка Роза підійшла до нашого столу. Йому більше подобалося говорити з незнайомими чоловіками, пити, їсти. І ще йому подобалося знайомити мене зі своїми родичами.
Тепер я знаю двох його троюрідних братів, двоюрідну сестру, і молодшого брата. Всі вони ставилися до мене відсторонено. Поки поруч зі мною був Еверет, всі ставилися до мене відсторонено і з повагою.
Кожен, хто підходив привітати нас з весіллям, бажав саме щастя, кохання і вічності.
На вічність мене не вистачить, якщо я не переживу цей день.
Живіт і ноги все так же боліли. Туфлі за столом я знімала, а осі матку витягнути з живота мені не по силах.
Я часто відлучалася до туалету. І щось мені здається, що скоро Еверет щось запідозрить. Я обов'язково йому розкажу, але не зараз.
Я знову подивилася на Еверета, чекаючи, що він також подякує тітці, хоча до цього він не багатьох щасливив словом "дякую". Лише... Ні, нікого. Лише я дякувала.
І зараз Еверет не збирався нічого говорити. Він був зайнятий їжою. Їсть і п'є, їсть і п'є, їсть і п'є. Дякувати богу за це.
Нехай робить що завгодно, тільки б не звертав на мене увагу.
Еверет не часто частував себе алкогольними напоями. Я думаю, що це через першу шлюбну ніч. Він хоче все пам'ятати?
У мене починало крутити живіт, як тільки я починала про це думати.
Всі ці люди, які вітають нас з весіллям, насправді приїхали сюди, щоб подивитися на криваву пляму посеред простирадла.
Але сьогодні крові не буде. І завтра не буде.
- Я ще не бачила, щоб під час клятви, наречений опускався на коліна. Ще й наречений вашої родини.- Я перевела погляд на тітку. Вона посміхнулася мені, і поглянула на Еверета.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дикий Пес 18+
RomanceСесилія старша донька заможного чоловіка. Її батько має гроші, чималу владу в їхньому місті, і навіть вплив на вищих за себе людей. Проте, як сильно може змінитися життя, коли все, для чого працював, розсипається. Висипається з долонь, ніби пісок. ...