3 розділ

1.5K 62 3
                                    

Відкритих суконь в мене ніколи не було. Жодних. Лишень повністю закриті, і довжиною, майже що не до самої підлоги. Сукні, в яких я відвідувала благодійні бали, дні народження і весілля.

Думаю, що для клубу жодна з цих суконь не підійде.

Спочатку потрібно придумати, як не помітно вибратися з кімнати, а потім вже гадати, що одягти.

Декілька разів я зупиняла себе від думок про втечу. Може і вийде втекти непомітною, а повернутися? Яким чином я залізу на другий поверх? Спуститися з другого поверху легче, чим залізти на нього.

Але мене зупиняло не тільки це. А ще й страх. Перед батьком, перед матір'ю. І найбільше, перед моїм майбутнім чоловіком. Його звуть Катом, і Диким Псом, як тут можна не боятися?

Якщо батько помітить мою відсутність, а потім повідомить йому? Якщо батько дізнається, що я була саме в клубі? В місці, де найчастіше втрачають цноту.

Чорт його знає, що зі мною буде, якщо хтось дізнається. Я не збираюся втрачати цноту, куштувати наркотики, чи напиватися в лайно. Я хочу лишень дізнатися, як там.

Без грошей мені всеодно нічого не продадуть.

На вхід вистачить, на все інше - ні.

Завжди, якщо мені потрібні були гроші, я брала їх у батька. І вже два місяці він мені не давав і цента. До цього дня гроші мені не були так сильно потрібні.

Картка в мене давно заблокована, а до Кетрін я не піду.

— Вилізу на вулицю через вікно, по водостічній трубі. Вікна моєї кімнати виходять на головний вихід воріт. Але тудою я не піду,— тихо прошепотіла, щоб Пьєтро не міг почути мій план.

Аби краще його зрозуміти, я повинна була промовити його вголос.

Тепер все достатньо зрозуміло.

Периметри, на яких стоять охоронці, не змінювалися вже п'ять років. Я добре пам'ятала, де хто стоїть, і на якій території вони чергують, щоб не потрапити комусь прямісінько в руки.

Останнім часом охорони побільшало, але це буде не проблемою. Зараз майже восьма година. На вулиці темно, а охоронці більше зайняті тим, щоб ніхто не ввійшов, а не вийшов.

У мене є стара чорна кофта застібка, яку мати говорила викинути. Стара, але ж ще пригодна.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now