35 розділ

1.8K 64 79
                                    

Коли автомобіль загальмував, на асфальті залишилися темні сліди від шин.

Я поглянула на нього і знову опустила погляд на свої ноги. Здавалося, на взутті було видно темні плями крові.

Еверет знає де лежать тіла. Мені не доведеться йому показувати, не доведеться йти туди знову, не доведеться дивитися на них знову.

Це не вперше, але відчувається саме так. Важко уявити, що до цього від моєї руки вже помирали. Минулого разу шок і напад різкого страху минулися швидше.

Але минулого разу я не була посеред вулиці, тіл не було двоє. І минулого разу, були люди, які прибрали тіло ще до того, як я зрозуміла, що відбулося.

У двох випадках це був самозахист. Якщо мене й посадять, то скоротять строк з восьми років, до двох.

Я змусила себе посміхнутися.

Якщо адвокат буде хорошим, мені, можливо дадуть умовний термін і депортують назад до Штатів.

На мене впала велика тінь. Я підняла очі і побачила, що біля мене стояв Еверет. Його очі уважно бігали по моєму обличчю, щелепи були міцно стиснутими.

— Тіла...

— Вони від мене нікуди не втечуть.— Еверет запхав руку під верхній одяг і витягнув звідти пістолета, присідаючи біля моїх ніг,— віддай мені свій пістолет.

Я витягнула з сумки пістолет, не думаючи про відбитки пальців, і простягнула його Еверетові. Натомість, він дав мені новий.

— Другий калібр, виробник і патрони для нього потрібні іншої форми,— з мого старого пістолета Еверет зняв глушник і сховав його під верхній одяг,— ти молодець.

— Не говори цього.— Я почала хитати головою.

Еверет підняв руку і схопив долонею мене за обличчям, утримуючи мою голову на місці. Він приклав до цього силу, але болю я не відчувала.

Його пальці були теплими. Очі, в які я дивилася, залишалися затягнутими темрявою.

— Це був самозахист, Сісі. Ти мене розумієш? Самозахист. Вона напали на тебе і хотіли викрасти. Ти молодець, що не дала їм цього зробити,— великий палець Еверета опустився на мою розбиту губу,— вони зараз радіють, що натрапили на тебе, а не на мене.

Він відпустив моє обличчя. Я перевела подих і кивнула. Звичайно, це був самозахист. Але я перейшла його кордон.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now