Правила дорожнього руху для Мартіна були не писані. Декілька разів, він ледь не в'їхав у якихось байкерів. І це не через те, що він був п'яним.
А через те, що летів так, ніби за ним гналися чорти, бажаючи забрати його душу.
Вже й не згадаю, чи прибирав він ногу з педалі клятого газу хоч раз. Напевно, не прибирав.
Ми їхали в тиші. Не лише через те, що через гудіння двигуна взагалі не можна було нічого розчути, а ще й через те, що не було про що говорити.
Я не знала, про що з ним говорити. А Мартін, напевно, не розмовляв зі мною через гучне ревіння двигуна.
Коли ми доїхали, я вже ледве стримувалася, щоб не виблювати все йому в салон. Перед очима ще й досі пливли розмиті будинки.
Мартін зупинив свій автомобіль біля великої споруди, з неоновою вивіскою "Золотий ланцюг". Знизу, на сірій стіні, хтось фломастером написав "Криваве відро". На другий надпис я намагалась не звертати уваги.
— Ми на місці.— Мартін вийшов перший, кинувши на мене довгий погляд. Довгий, голодний погляд.
Я вийшла за ним, декілька секунд повозившись з дверима, які відмовлялися відчинятися.
Коли мої ноги опустилися на маленькі камені, Мартін схопив мене за лікоть і потягнув до клубу. "Золотий ланцюг". Чомусь ця назва навіює дивні образи. Занадто дивні.
" "Криваве відро" повинно навіювати ще дивніші образи. Клуби завжди називають якось по-дурному. В цьому немає нічого особливого, чи дивного".
— Що це за місце?— запитала я, дивлячись на двох чоловіків, що стояли біля дверей. Охоронці.
— Клуб. Клуб в якому є кімнати. Так трапилося, що поряд з "Вепром" немає жодних мотелів. Навіть найгірших,— я прикусила язика. Не потрібно було взагалі нічого говорити.
— "Золотий ланцюг". Досить дивна назва.
— Не дивна, якщо зрозуміти, чому так.— Мартін всміхнувся,— мені тут подобається. І тобі повинно сподобатися.
Мартін повів мене до входу. Охоронці лише поглянули на нього, і дозволили пройти без зайвих запитань. Я одночасно була і рада цьому, і збентежена. Чому його так легко пропустили?
— Охоронці навіть не запитали твоє ім'я.
Поки ми переходили з тьмяно освіченого коридору, до головної зали, долоня Мартіна з моєї спини повільно опустилася на дупу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дикий Пес 18+
RomanceСесилія старша донька заможного чоловіка. Її батько має гроші, чималу владу в їхньому місті, і навіть вплив на вищих за себе людей. Проте, як сильно може змінитися життя, коли все, для чого працював, розсипається. Висипається з долонь, ніби пісок. ...