27 розділ

1.4K 49 6
                                    

Коли Еверет взяв до рук пласкогубці, хлопець на стільці завівся в істериці. Його руки смикалися. Скрізь брудну тканину виривалися незрозумілі звуки, слова.

Мене обійняв страх.

Я застигла на місці, не рухаючись з місця.

Мої очі були постійно прикуті до Еверета. Я стежила за його рухами. Дивилася на нього, і відчувала, як нутрощі скручує незрозумілий страх.

Тоді я боялася його вперше. По-справжньому.

Всі інші рази, коли я говорила, що він мене лякає, я бачила лише тінь від Еверета. Лише темний силует, який і близько не був схожим на справжнього Еверета.

Минулої ночі, в ніч на наше весілля, в ніч на наші заручини, в ніч зустріч в клубі, я думала, що боюся його. Тоді вже думала, що боюся. Я боялася лише однієї клички. Дикий Пес. Психопат. Кат.

Цього було достатньо.

Але тоді я бачила Еверета. Звичайного Еверета, над яким висіло постійне ярмо "Пса". Через це ярмо я його боялася.

Тепер я бачила його справжнього. Його справжнє обличчя. Я бачила те, чим він був. І мені хотілося цього не бачити. Але двері були зачинені.

Ключ був у Еверета. І пласкогубці були у Еверета.

У мене ж не було нічого.

"Еверет не навчив мене самообороні. Він всього лише змушував мене віджиматися, присідати і стрибати. Він не говорив, що потрібно робити, якщо на мене нападуть ".

Він не навчив мене, але я, в той момент, навіть рухатися не могла. Якби його злість перейшла на мене, я б нічого не змогла зробити.

Тільки б стояла, і дивилася на нього широко відкритими очима.

Еверет хоче показати мені, чому його прозвали Психопатом, чи Диким Псом. І він покаже.

- Спочатку я вирву йому всі нігті,- хлопець на стільцеві почав голосно стогнати. Напевно, він намагався сказати, щоб Еверет цього не робив.
Я ж нічого не могла сказати.

- Або не спочатку. Біль від голки під нігтем набагато сильніший за секундний біль, від вирваного нігтя. Голка тонка, проте гостра. І якщо їх буде багато,- Еверет поклав пласкогубці на коліна хлопця, а сам пішов до хустини з голками,- це не зрівняється ні ж чим.

Еверет говорив таким голосом, ніби зараз він був всього лише учителем, а я ученицею. Йому подобалося говорити мені це все.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now