11 розділ

1.2K 50 1
                                    


Наш будинок вже був прикрашений до Різдва. Батько виглядав таким щасливим, допомагаючи Кетрін прикрашати дім.

Якби не вона, цих прикрас би тут не було.

Мати такого не любить, я б ніколи не захотіла самотужки прикрашати будинок, а батькові завжди було всеодно прикрашений будинок до Різдва, чи ні.

Можливо, коли ми ще були дітьми, батьки прикрашали дім, але тепер цього ніхто не робив. Років з одинадцяти Кетрін сама була організатором.

Батьки просто дарували нам подарунки. Навіть не під ялинку, чи не в розфарбовану шкарпетку на каміні. І це завжди були дорогоцінні прикраси.

— Що ти хочеш на Різдво?— за столом ми з матір'ю залишилися удвох.
Батько з Кетрін прикрашали будинок.

— На Різдво мене вже тут не буде. Нічого не потрібно,— я повільно доїдала свою вечерю. Прісна каша з червоною рибою. Мати сказала, що мені потрібно привести себе у форму до весілля.

— Ми всеодно передамо подарунок. Можливо навіть завітаємо до вас в гості.— Я пирхнула.

— Ти навіть не хочеш бачити Еверета своїми очима, чому б це тобі приходити до вас в гості? Думаю, батько ніколи не захоче завітати до нас.

Мати гучно поклала вилку на стіл, і поглянула на мене. Чим мої слова її розізлили? Я сказала правду, і не мої проблеми, що вона їй не подобається.

— Тоді ми подаруємо його тобі до Різдва. Щоб не зустрічатися з твоїм чоловіком віч на віч. Це ти хотіла почути?— я кивнула. Мати видала звук дуже схожий на цокіт.

— Не потрібно нічого дарувати. У мене цих прикрас стільки, що й не перерахуєшся.

З моїх слів мати почала сміятися. Я навіть не зрозуміла чому. Що її могло так розвеселити?

— Стільки прикрас, що не перерахуєшся... Колись я хотіла взяти в тебе одну, і не знайшла жодної. Якщо хочеш мене дурити, то роби це краще. Поки в тебе погано виходить,— мати піднялася на ноги.— Де всі твої прикраси?

— В моїй кімнаті. Здається ти погано шукала. Всі вони ще й досі у мене.— В мене не залишилося жодної прикраси, з тих, які мені подарували батьки.

— Якщо є, то добре. Здається два роки тому я подарувала тобі кольє . Красиве таке, велике, з білих діамантів. Пам'ятаєш?— я кивнула. Воно дійсно дуже велике. Коли я його приміряла, вона закривало мені майже всі груди,— хочу щоб ти одягнула його на весілля, до якого залишилося чотири дні. Воно ідеально підійде до твоєї сукні.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now