31 розділ

1.8K 78 24
                                    


Вода повільно стікала по моєму тілу.

Я відкинула голову назад і провела долонями по шиї, змиваючи з неї піну.
Всі м'язи в тілі розслабилися.

Такою відпочилою я себе ще не відчувала.

Вода була теплою, майже гарячою. Пара вкрила прозорі стінки душової кабінки.

Вимкнувши воду, я відкрила двері кабінки, опускаючись ногами на теплу підлогу. Підімною відразу зібралася невеличка калюжа води.

Я переступила її, і пішла до рушників. Цього разу, я взяла з собою свої рушники, щоб не користуватися готельними.

Зав'язавши рушник на грудях, я повернулася до дзеркала. Синець на шиї не зменшився. Я провела по ньому пальцями і прикусила губу. Біль був заледве помітним.

На раковині, біля дзеркала, лежав невеличкий тюбик крема, який я взяла до рук і почала мастити маззю синець. Від крема пахло не дуже, проте він завжди мені допомогав.

Поклавши крем назад до косметички, я відійшла від дзеркала і розпустила волосся. Тяжкі пасма впали на плечі.

Десь в спальні задзвенів телефон. Я зітхнула і швидко вийшла з ванної кімнати, притримуючи рушник рукою.

В спальні було більш холодніше. Моя шкіра вкрилася дрібними пухирцями. Але коли я дійшла до килима, стало не так холодно.

Телефонували мені.

Номер був незнайомим. Та у мене не було жодного підписаного номера, окрім Еверетового.

Я взяла телефон і подумавши декілька секунд, взяла слухавку, прикладаючи телефон до вуха.

— Так?

— Сесилія?— Голос на тому боці слухавки був мені знайомий.— Не впізнала свою тітку? Ти пам'ятаєш, коли обіцяла мені зателефонувати?

— Я забула,— клята обіцянка вилетіла з моєї голови. Занадто багато всього сталося.

— Забула вона, звичайно. Хіба я не була ніколи у твоєму віці?— я переступила з ноги на ногу, притримуючи рушник рукою.— Я думала, що з тобою вже щось сталося.

— Що зі мною може статися?

— Дійсно, що з тобою може статися.— Тітка клацнула язиком. Мені також захотілося це зробити.

— Ти хотіла лише дізнатися чи жива я? Чи може ще щось? Я просто трохи зайнята.

Декілька секунд тиші. Потім тітка продовжили:

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now