Е В Е Р Е ТНайстарший син Роберта старшого, Еверет, повернувся додому три години тому назад. Без батька. Він мовчки пішов до себе в кімнату, не відповідаючи на жодне з запитань Вікторії.
Вона хотіла підійти до нього, запитати, що сталося, але їй потрібно було накрити на стіл. І малий Малкольм відмовлявся засинати в ліжку. Йому вже два роки він повинен спати в ліжечку, без матері.
Роберт ніколи не любив хатніх робітниць, тому Вікторія завжди працювала сама. Вона вже рік працює сама. І не жаліється. Роберт прийняв її з дитиною.
Для неї це багато значить. Вона б ніколи не змогла залишити Малкольма, а з дитиною... Нікому чужа дитина не потрібна.
Лише один Роберт погодився взяти її за дружину. В нього вже є два сини, і Вікторія думала, що більше дітей він не хоче. І що йому вже не важливо мати в ліжку цнотливу наречену.
Коли Еверет не спустився на вечерю, Вікторія почала хвилюватися. Він завжди спускався їсти. Особливо, коли його батько з'являвся дома. Роберт не часто вечеряє, чи обідає з родиною, частіше, в нього завжди з'являється робота.
Їй не подобалося, як Роберт виховував своїх синів, але вона була розумною, щоб завжди мовчати про це. На Малкольма він не звертав уваги. Проте на Роберта молодшого і Еверета — так.
Вікторії часто доводилося замазувати синці на їхніх обличчях. Синці, рани. Одного разу, після того, як Роберт забрав Еверета на прогулянку, хлопець повернувся додому зі зламаною рукою.
Еверет сказав, що впав, а Роберт наказав завезти його до лікаря. І сказав, щоб той не виписував жодних таблеток. Сказав, що у Еверета сильна алергія на них.
Зі старшим сином Роберт спілкувався більше. Він не любив його більше за Роберта молодшого. Він взагалі нікого не любив. Просто Еверет був старшим.
Вікторія народилася в світі мафії. Каморра жорстока. Роберт хоче підготувати Еверета до правління. Він хоче зробити з нього того, ким той ніколи не буде.
Еверет тихий, закритий в собі, хворобливий хлопчик. Він такий худий, і низький, що іноді йому важко дати цілих дев'ять років.
Всього місяць назад Еверет перехворів запаленням легенів, з ускладненням, і вчора в нього знову почало боліти горло.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дикий Пес 18+
RomanceСесилія старша донька заможного чоловіка. Її батько має гроші, чималу владу в їхньому місті, і навіть вплив на вищих за себе людей. Проте, як сильно може змінитися життя, коли все, для чого працював, розсипається. Висипається з долонь, ніби пісок. ...