Я прокинулася від того, що мені було важко дихати. Все тіло боліло, а особливо — низ живота.
Відразу я навіть не могла згадати, що вчора відбулося, поки не відкрила очі, і по побачила, що я без одягу. А мій живіт перемазаний кров'ю.
Телевізор все ще працював. Я застогнала. Голова боліла вже з самого ранку. Напевно через телевізор, який пропрацював цілу ніч.
Намагаючись знайти пульта, я намацала пальцями тільки спину Еверета. Від мого доторку він тихо щось простогнав, зручніше влаштував голову на моєму животі.
Я ще раз застогнала.
По телевізорі йшло ранкове шоу.
Мені хотілося прийняти душ, і сходити в туалет. Але більше все ж хотілося змити з себе всі сліди вчорашньої ночі. Всі сліди Еверета.
Я провела долонею по обличчю, намагаючись прийти в себе. Більше я не засну. Та мені й не хочеться спати.
Припіднявшись на ліктях, я поглянула на електричний годинник. Вісім годин ранку. Ще можна спати і спати.
"Еверет завжди прокидається о шостій. Без годинника. Встає, одягається, кормить собак, іде тренуватися в гараж, повертається через дві години і приймає душ".
За тиждень, що я тут, я вивчила ранковий графік Еверета напам'ять. Він в нього завжди однаковий. Якщо Еверет прокидається о шостій ранку, я також прокидаюся о шостій ранку.
Він досить шумний, коли прокидається.
Отже сьогодні, вперше, першою прокинулася я.
Але псів всеодно годуватиме Еверет. Коли він там прокинеться. Похмілля нікого не обходить стороною. Навіть такого кремезного чоловіка, як Еверет.
Мої речі лежали на тому самому місці, де я їх зняла. І ніж був на тому самому місці, де його залишив Еверет.
З моїх речей цілими залишилися лише штани. І лише штани мені зараз непотрібні.
Я опустила погляд на Еверета. Він виглядав повністю спокійним. Його обличчя виглядало спокійним. Як довго він проспав на мені?
Здається, ввечері, я скинула його з себе. Щоб не заважав.
Але він всеодно повернувся.
І всеодно влігся на мене.Трусів на ньому не було. Можливо вставав посеред ночі, та й зняв їх. Мене не повинно цікавити, куди поділися його труси.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дикий Пес 18+
RomanceСесилія старша донька заможного чоловіка. Її батько має гроші, чималу владу в їхньому місті, і навіть вплив на вищих за себе людей. Проте, як сильно може змінитися життя, коли все, для чого працював, розсипається. Висипається з долонь, ніби пісок. ...