43 розділ

1.4K 55 63
                                    

С Е С И Л І Я

Я сіла на невисоку лавку, яка майже торкалася підлоги, і витягнула ноги вперед, спостерігаючи за тим, як Еверет стягує з себе кофту і сорочку.

М'язи його спини стягувалися і напружувалися, показуючи чорнильні татуювання у всій красі.

Хребці помітно виступали з-під шкіри.
Штани відправилися слідом за кофтою і сорочкою.

На Еверетові були червоні труси-боксери. Та, нажаль, прекрасний вид на обтягнуті вузькою тканиною сідниці закрили такі ж червоні шорти, що і до середини стегна не доставали.

Шорти були його єдиним одягом.

І це мене трохи непокоїло.

Звичайно, інший одяг би стісняв його рухи, але він, на додачу, захищав би від незначних зовнішніх пошкоджень.

Бої без правил — жахлива можливість позбутися внутрішнього напруження і бажання звернути комусь шию, яке чи не кожної години терзало Еверета, заважаючи йому нормально існувати.

Прагнення мого чоловіка до самокаліцтва і відчуття болю трохи лякало, і не подобалося мені.

Далеко на цьому коневі не поїдеш.

Та іншої спроби випустити пар Еверет не мав, правда? Не рахуючи сексу.

За останній тиждень, цей день — єдиний, коли я бачила Еверета не тільки рано вранці (якщо пощастить) і пізно ввечері (якщо пощастить).

У нього було так багато роботи, що йому доводилося зникати на цілі дні, іноді і ночі. І, здебільшого, такий робочий день закінчувався з Робертом молодшим за чаркою-другою в якомусь барі.

Еверет не часто повертався п'яним, але такі випадки були. Він не напивався до непритомності, чи до того стану, коли вже не може себе контролювати, але пахло від нього добряче (і п'яний він постійно говорив, щось непотрібне і незрозуміле, закриваючи рота лише тоді, коли я просила це робити, чи коли його долав сон).

Звідкись він дістав еластичні бинти і сів біля мене. Лавка ще більше прогнулася до підлоги, не витримуючи ваги Еверета.

Бинти впали мені на коліна.

— Допоможеш мені?

— Я не знаю як,— я взяла тканину в руки і почала її крутити.— Краще ти сам.

— Я буду це робити однією рукою, а ти двома. Це не важко. Просто затягни бинт на руці, достатньо сильно, щоб він охоплював шкіру, тільки не так, щоб пальці синіли, чи біліли.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now