С Е С И Л І Я
Сон без сновидінь видався коротким. Декілька годин перепочинку майже не повернули енергії до мого тіла. Коли я відкрила очі, за вікном вже сходило сонце.
Декілька хвилин полежавши на одному боці, я перевернулася на спину і сіла. Всі події вчорашнього і сьогоднішнього вечора переміщалися в один суцільний колючий клубок, який засів десь глибоко в моїй голові.
Я повернула голову в бік, надіючись побачити хоч помнуте місце на боці Еверета, але окрім як рівно покладеної ковдри, нічого такого там не було.
І в кімнаті його не було.
Але був Боягуз. Він лежав на підлозі, опустивши велику голову на витягнуті лапи. Йому було сумно. Він сумував за всіма іншими.
Коробка, в яку я помістила Пляму, була пустою. Це мене трохи занепокоїло. Я піднялася з ліжка.
Майже відразу після того, як мої ноги торкнулися підлоги, Пляма вилетіла з-під ліжка і вчепилася маленькими зубами в щиколотку. Це було лоскотно, а не боляче.
Вона гралася. З її ще дрібної пащі виривалося гарчання.
Втекти від неї було важко, але коли мені це все ж вдалося зробити, вона налетіла на Боягуза. За лічені секунди він підірвався на довгі лапи, розвернувся, шкрябаючи нігтями підлогу і влетів в зачинені двері, відчиняючи їх ціною глухого удару.
Двері вдарилися об стіну.
Пляма відразу кинулася за Боягузом.
Я на їхні ігри не звернула жодної уваги і попрямувала до сходів. В повітрі все ще яскраво вчувався сморід хлору. Але що добре, від крові не лишилося й сліду.Мені стало страшно.
Спускаючись сходами на перший поверх, я чи не вперше задумалася над тим, що ця ситуація буде значити для нас з Еверетом, для нього і для мене в окремості.
Я намагалась згадати, скільки місяців ми прожили разом, як чоловік і дружина, але жодні числа ніяк не хотіли лізти до моєї голови.
Місяць? Два? Три? А можливо, цілий рік? Вічність?
Я не знала, і не думала, що згадаю відразу після сну.
Розказане Еверетом у ванній кімнаті закарбувалося в моїй пам'яті. Я фізично не могла бути присутня в тих розповідях, але різнокольорові картинки раз за разом випливали перед очима.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дикий Пес 18+
RomanceСесилія старша донька заможного чоловіка. Її батько має гроші, чималу владу в їхньому місті, і навіть вплив на вищих за себе людей. Проте, як сильно може змінитися життя, коли все, для чого працював, розсипається. Висипається з долонь, ніби пісок. ...