39 розділ

973 50 21
                                    

Весь час після повернення від психолога Вікторія намагалась не випускати Еверета з очей. Навіть під час приготування святкової вечері і годування Малкольма, який останнім часом почав виказувати вередливість, не бажаючи їсти з ложечки.

Вона знала, що Роберт дізнається про їхню поїздку. Він, напевно, вже знав. Йому це не сподобається. Зовсім не сподобається.

Він не вважає свого сина божевільним, і не хоче, щоб хтось про таке думав. Для нього всі ті знущання, приниження і "уроки" залишаються лише повчальними методами.

Роберт старший думає, що робить зі свого сина чоловіка, а не заляканого хлопчика, який відмовляється випускати з рук подерте опудало улюбленого цуценяти.

Вікторія могла лише уявляти, на що перетвориться Еверет, якщо не зламається під металевим тиском свого батька. І те, що вона уявляла, їй не подобалося.

Поїздка до психолога майже нічого не дала, Еверет відмовився розмовляти. Але це був перший, маленький, але впевнений крок до сцілення.

Вікторія прагнула допомогти йому, поки він ще був дитиною. Прагнула залишити його розум при світлій свідомості.

Під час поїздки їх супроводжували відразу декілька охоронців. І, скоріше за все, з їхніх уст Роберт дізнається про поїздку. Вікторія боялася його, але не жалкувала.

Тим паче, вона надіялася на прихильність Роберта. Надіялася на те, що він буде менш жорстоким з нею, коли дізнається про вагітність.

Вікторія займалася приготуванням запеченої індички і одночасно з тим не спускала очей з Малкольма, що грався кубиками на підлозі. Поки що, один. Роберт молодший знайшов собі більш цікаве заняття, за ігри з молодшим братом.

Слідкуючи за Малкольмом, Вікторія не забувала поглядати на Еверета, який всівся на дивані і обклав себе потертими на вигляд коміксами про фантастичних персонажів, в яких Вікторія зовсім не розбиралася.

Один з примірників він тримав на своїх тощих колінах, однією долонею перегортаючи сторінки, а другою погладжуючи опудало свого цуценяти.

Роберт молодший бігав навколо дивану, гупаючи іграшковою залізницею об все, що тільки можна було. Вікторію не дратував шум, проте й не подобався.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now