Е В Е Р Е Т- Будеш сигарету? Кубинська. Справжня.
- Твій син добряче нам показав, що курити - не дуже добре діло.- Старий чоловік лише тихо розсміявся,- не люблю кубинські.
- Якщо ти вже сам завів розмову про мого сина,- затягнувшись, Лука видихнув в повітря хмару гіркого диму,- Барон згниє у в'язниці. Його потрібно лікувати. А мені навіть бачитися з ним не дозволяють.
Еверет кивнув, позручніше влаштовуючись на дивані.
- Поки твій син у в'язниці, справи йдуть не дуже добре. Невже за рік, з твоїми зв'язками, ти не зміг його витягнути?- очі Луки зіщурилися.
- З моїми зв'язками, я міг витягнути його на наступний день після винесення вироку. Але у Джонатана зв'язки міцніші за мої. І поки між Ндрагетою і Каморрою не укладений союз, я слабший за Джонатана.
Еверет уважно слухав Луку, лише іноді відволікаючись на зайві шуми за дверима. Весілля - не дуже тихе дійство.
- Поверни Джонатану сестру. Можливо тоді ти й витягнеш свого сина з в'язниці,- склянка з віскі була майже повною, але пити не хотілося зовсім.
Еверет не порадник. Він сам це розумів.
Його завдання - виконувати накази, і іноді самому наказувати. Але радити, він ніколи не радив.
Проте, якщо до нього звернувся Лука Агості, можна спробувати.
- Пішов він до сраки. Поки мій син не буде на волі, його сестра також не буде на волі.- Лука поліз до карману, і дістав звідти маленьку фотокартку,- та й тепер немає жодного сенсу відпускати дівку додому.
Чоловік простягнув Еверетові фотокартку. Він взяв її не вагаючись.
Але на фото не було нічого цікавого. Там було лише немовля.- Вона народила місяць назад. Хлопченя. Мій рідний онук. Можливо останній чоловік, що носитиме наше прізвище. Я старий. А Барон у в'язниці. Хворий.- Еверет віддав Луці фотокартку.
Він дуже ризикує, розповідаючи про свого онука йому.
Агості довгий час управляли Ндрагетою. В їхніх руках влада трималася міцно, а люди їх слухали і поважали.
Після смерті Луки його місце мав зайняти Барон. Єдиний син, на якого ставилися великі ставки. Його вже поважали. Його здобутки налагодили світову торгівлю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дикий Пес 18+
RomanceСесилія старша донька заможного чоловіка. Її батько має гроші, чималу владу в їхньому місті, і навіть вплив на вищих за себе людей. Проте, як сильно може змінитися життя, коли все, для чого працював, розсипається. Висипається з долонь, ніби пісок. ...