Е В Е Р Е Т
Випадок з собакою залишив по собі жахливі наслідки. Він вдарив по крихкій психіці дев'ятирічної дитини, ламаючи її в друзки.
Вікторія спостерігала за Еверетом декілька днів. Всі ці дні він не випускав з рук опудало свого цуценяти, яке йому зробив Роберт старший.
Вона повинна була помітити зникнення цуценяти, адже потрібен час, для створення опудала. Проте вона не помітила, не придала цьому особливого значення.
Можливо, якби вона помітила, що Пляма зникла, то Еверет реагував би не так гострого. Можливо, вона б подарувала йому другу собаку, і він би забув про Пляму.
Вікторія думала, що могла б завадити Робертові навчати його старшого сина, проте вона не могла нічого зробити.
Дивитися, як Еверет бігає з опудалом, і поки ніхто не дивиться на нього, кличе його Плямою, було нестерпно. Він не дозволяв торкатися його, не дозволяв забирати.
Він не випускав його з рук.
Вкладаючи Роберта молодшого, Вікторія бачила, як Еверет лягає спати, обіймаючи своє опудало. Вона намагалася забрати його тоді, але Еверет відразу прокидався. Прокидався і дивився на неї, без жодного слова.
Він не говорив з того вечора, як повернувся з прогулянки з таким подарунком від батька.
Навіть з Робертом молодшим не говорив, хоча до цього міг перекинутися з ним декількома словами. Еверет говорив лише з опудалом.
Вікторія задумалася над консультацією у психолога. Поки він маленький, це все може швидко минутися. Якщо почати лікування. Але Роберт буде проти.
Він навіть не вислухає її. Не захоче думати, що його син по трохи втрачає розум.
Цього вечора Малкольм вів себе добре. Напевно тому, що його займав Роберт молодший. Він також був на кухні, складаючи зі своїм молодшим братом кубики зі словами.
Малкольму подобалася ця гра, і він не плакав, дозволяючи Вікторії накривати на стіл.
Еверет був у своїй кімнаті. І Вікторія, навіть не задумуючись, могла сказати чим він займається.
Малкольм загрався, і вдарив Роберта молодшого кубиком по руці, за це отримав по голові і почав плакати. Вікторії довелося полишити тарілки і піти заспокоїти сина.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дикий Пес 18+
RomanceСесилія старша донька заможного чоловіка. Її батько має гроші, чималу владу в їхньому місті, і навіть вплив на вищих за себе людей. Проте, як сильно може змінитися життя, коли все, для чого працював, розсипається. Висипається з долонь, ніби пісок. ...