Перед очима потемніло.Я ледве не впала на коліна, вчасно схопившись рукою за край тумби. М'які ноги відмовлялися мене тримати.
Тепер в кімнаті смерділо кров'ю. Кров'ю вбитого оленя.
Я так незграбно повернула його до коробки, що рога вперлися в дно, а шия стирчала. З неї, темними, густими плямами, все ще капала кров.
На моє простирадло.Повільно капала, забруднюючи ковдру.
Кров здавалася мені чорною. Вона була занадто темною.
"За цього чоловіка я повинна вийти заміж. За чоловіка який прикінчив оленя, і подарував своїй нареченій його голову. Він вполював його для мене".
— Сесиліє...— Кедрик спробував схопити мене за лікоть, але я відразу ж відсмикнула руку.
— Не торкайся мене. Не роби цього зараз,— мої очі самі опустилися на золоту голову оленя, яка прикрашала груди Кедрика,— викинь краще кляту голову на смітник. Позбудься її.
— Я?— він відійшов від мене.
Я знаю, що Еверет хотів зробити з неї опудало, і все інше, що було після цього, але я не хочу бачити ще десь цю голову.— Викинь кляту голову, Кедрику. Чи ти читав записку? Хочеш, щоб Еверет зробив з неї опудало?— Стефані пройшла повз мене, і швидко вибігла з кімнати.
Напевно її почало нудити. Мене також знову починало нудити.
— Відійди від мене, Кедрику. Відійди. А краще взагалі вийди. Залиши мене в спокої,— Кедрик стиснув губи, але все ж, вийшов з кімнати, зачиняючи за собою двері.
Я сіла на підлогу, подалі від ліжка, і стала дивитися на подаровану голову, на записку, яку Еверет прибив до неї гвоздем.
Кров повільно скрапувала на моє ліжко.
Я не хочу виходити за нього заміж. Будь ласка, нехай з ним щось станеться. Я не хочу виходити за нього. Не хочу. Не хочу.
Потрібно піднятися на ноги, і викинути голову у вікно. У вікно... А якщо її хтось знайде? Якщо хтось побачить, що голова лежить під моїм вікном... Тоді нічого не зміниться.
Я не збираюся нікому показувати записку. Викину голову без неї, записку спалю в каміні.
Але що потім зі мною зробить Еверет? Поріже ножем? А потім? Вполює нового оленя, і зробить опудало з його голови? Напевно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дикий Пес 18+
RomanceСесилія старша донька заможного чоловіка. Її батько має гроші, чималу владу в їхньому місті, і навіть вплив на вищих за себе людей. Проте, як сильно може змінитися життя, коли все, для чого працював, розсипається. Висипається з долонь, ніби пісок. ...