47 розділ

968 61 64
                                    

Музика до розділу:

Tom Оdell — Another love

Paloma Faith — Only Love Can Hurt Like This

Adele — Set Fire to the Rain

Sarah Cothran — As the World Caves In

Matt Maltese — As The World Caves In

Siouxsie Sioux x Brian Reitzell — Love Crime

Е В Е Р Е Т

Роберт старший хотів бачити його.

Роберт старший хотів говорити з ним.

Роберт старший хотів закінчити те, що почав ще дуже давно.

І для приманки він обрав саме Сесилію. Якби її у нього не було, Еверет би нізащо не підійшов до нього без зброї.

Визнати, що пальці на руках, так само, як і коліна, тремтіли, було важко. Звиклий до терпіння, болю і страху, Еверет відчував, як його пальці тремтять.

Він відчував себе винним. Вина з'їдала його зсередини, ніби велетенський хробак, якому треба ще, ще, ще і ще.

Помста його вже не цікавила. Між помстою за спаскуджене життя і життям Сесилії навіть обирати не потрібно було. Вибір завжди падатиме на її користь.

Еверет боявся за неї. Страх за неї закривав своєю тінню страх за себе самого. Роберт хоче його вбити. Поки він його не вбив, Сесилія потрібна для приманки. Що він зробить з нею після — можна тільки здогадуватися.

Кісточки пальців захрускотіли, коли Еверет стиснув долоню в кулак. Нігті вп'ялися в шкіру до болю.

Біль від нігтів в долоні був постійним нагадуванням про дитинство. Такий біль допомогав долати страх, нерви і злість.

Годинник показував за опівдень. Погода була жахливою. Хмари затягнули небо. Сонця видно не було.

Дивлячись перед собою, Еверет зняв годинника, за ним верхній одяг і кофту, залишаюся в футболці. Оголена шкіра блищала від поту. В автомобілі було не холодно.

Роберт молодший, відірвавшись від керма, поглянув на нього через плече.

— Якщо ти підеш один, тебе, чорт забирай, вб'ють. Батько там не один. З ним, щонайменше, ще десяток людей. Йому не потрібна Сесилія. Нехай мої солдати підуть першими.

— Тоді він її вб'є.— Сама думка про це вважалася неправильною. Сесилія надто молода, щоб ось так померти,— я виведу її з будівлі, і тоді ти пустиш туди своїх солдатів.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now